mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

BSOD, niet weet hoe op te lossen ....

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 07:02
Nieuw Lid Fractie

Default BSOD, niet weet hoe op te lossen ....

Hallo iedereen,

Telkens wanneer ik probeer en spelen High Definition-video's op mijn computer (Windows Media Player en Youtube) de video zal de vriezer, dan zal het scherm leeg (met audio aanhoudende in kleine uitbarstingen) en uiteindelijk krijg ik een BSOD. Lagere resoluties werken absoluut fijn om wat voor reden ....

Als ik echt snel en sluit het programma voor het hang-up van mijn computer volledig, dan is Windows vertelt me dat de video-bestuurder is gestopt met werken maar herstelde zich, maar zoals hieronder vermeld, het bijwerken van de stuurprogramma's lijkt niet het probleem

Ik heb de 1GB Sapphire HD4850x2 Grafische kaart op het venster Vista Ultimate 64-bits, de rest van mijn computer spec is op mijn profiel.

OPMERKING! Ik heb al geprobeerd te verwijderen met behulp van bestaande bestuurders bestuurder veegmachine en het bijwerken van de videostuurprogramma's, dit is niet het probleem.

Kan iemand me helpen?

Ik kan u het logboek van de BSOD als iemand me kan vertellen hoe die te verkrijgen, (het zal niet te lang als ik kan krijgen op de vraag!)

Bedankt,

Dan.
Old 11 jun 2009, 07:43
Donor Groep

Default BSOD, niet weet hoe op te lossen ....

Heb je geprobeerd een andere speler / codec pack?

Ik gebruik K-Lite Full met Media Player Classic en speelt al mijn 720p en 1080p bestanden boete ..... Ik betwijfel of het een driver probleem, als die kaart moet worden geldboete met elk type van HD afspelen.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
BSOD Help xsonarx Windows besturingssystemen 10 2nd Dec 2008 08:34
BSOD carpious Algemeen Hardware Chat 1 26e sep 2008 06:12
BSOD manojneo Windows besturingssystemen 5 14 jun 2008 13:46
BSOD ..... een SOD linasita Windows besturingssystemen 2 12 jul 2007 07:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.