![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Telkens wanneer ik probeer en spelen High Definition-video's op mijn computer (Windows Media Player en Youtube) de video zal de vriezer, dan zal het scherm leeg (met audio aanhoudende in kleine uitbarstingen) en uiteindelijk krijg ik een BSOD. Lagere resoluties werken absoluut fijn om wat voor reden .... Als ik echt snel en sluit het programma voor het hang-up van mijn computer volledig, dan is Windows vertelt me dat de video-bestuurder is gestopt met werken maar herstelde zich, maar zoals hieronder vermeld, het bijwerken van de stuurprogramma's lijkt niet het probleem Ik heb de 1GB Sapphire HD4850x2 Grafische kaart op het venster Vista Ultimate 64-bits, de rest van mijn computer spec is op mijn profiel. OPMERKING! Ik heb al geprobeerd te verwijderen met behulp van bestaande bestuurders bestuurder veegmachine en het bijwerken van de videostuurprogramma's, dit is niet het probleem. Kan iemand me helpen? Ik kan u het logboek van de BSOD als iemand me kan vertellen hoe die te verkrijgen, (het zal niet te lang als ik kan krijgen op de vraag!) Bedankt, Dan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je geprobeerd een andere speler / codec pack?
Ik gebruik K-Lite Full met Media Player Classic en speelt al mijn 720p en 1080p bestanden boete ..... Ik betwijfel of het een driver probleem, als die kaart moet worden geldboete met elk type van HD afspelen. Mijn Systeem: Home Bouw
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| BSOD Help | xsonarx | Windows besturingssystemen | 10 | 2nd Dec 2008 08:34 |
| BSOD | carpious | Algemeen Hardware Chat | 1 | 26e sep 2008 06:12 |
| BSOD | manojneo | Windows besturingssystemen | 5 | 14 jun 2008 13:46 |
| BSOD ..... een SOD | linasita | Windows besturingssystemen | 2 | 12 jul 2007 07:37 |
| Thread Tools | |
| |