![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle. For de måneder, jeg har haft forskellige blå skærme, I'm not going til fejlfinding nogen ret her, fordi jeg har simpelthen fået nok. De øvrige intersting kendsgerning er det, vil jeg komme ind på; muligvis løse hele blå skærm situation. Jeg boot op min laptop, den ankommer til skrivebordet, og regualar som clockwork, den bærbare computer blå skærme inden for fem minutter (nogle gange med det samme, nogle gange 5 minutter), altid med en på omkring 5 fejlmeddelelser. Jeg derefter genstarte den bærbare computer, og dens fine! for timer. det gør ikke blå skærm igen. Den blå skærm happeneds, når jeg har ikke været på min laptop i et par timer. Alle idéer mennesker? Thanks a lot. |
|
| |||
| |||
| hey ... sin helt muligt tht visse drivere er at lukke ned efter at have været inaktiv i et stykke tid ... tjekke din laptops energibesparelser indstillinger ... siger ikke, det er garanteret men'er sit værd at prøve .... |
|
| |||
| |||
| isnt at den normale for bilisterne til at lukke ned? Som jeg sagde, hvis jeg dont bruge det til et par timer det blå skærme på skrivebordet. hvordan ville jeg forsøger din beslutning? |
|
| |||
| |||
| Er alt ajour? Prøv at køre dette. Klik på Start Nu knappen. Secuna Software Inspector * Registrer usikre versioner af programmer, der er installeret * Kontrollerer, at alle Microsoft lapper anvendes * Hjælper dig med at opdatere dit system og applikationer * Kører via din browser. Ingen installation eller download er påkrævet. Den Secunia Software Inspector omfatter: * Internetbrowsere * Internet browser plugins * Instant messaging klienter * E-mail-klienter * Medieafspillere * Styresystemer |
|
| |||
| |||
| gjort, at alt er i orden! De tror sine bare computeren ikke "varmer op" hurtigt nok eller sådan noget? |
|
| |||
| |||
| Nej, jeg synes, det er software-relaterede, værktøjslinjer er god til at give fejl. Cant være 100% sikker på, at selv om. Eller det er malware. Har du kørte nogen spyware / virus scanner? I bekræftende fald hvilke? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Men jeg er enig "onde fantasy" forsøge kører AVG for virus eller Ad-Aware for malware eller adware spørgsmål, der begge kan findes gratis på http://www.download.com eller http://www.sourceforge.net . Hope this helps ... |
|
| |||
| |||
| ja jeg havde Norton 2007 Internet Security da problemet startyed, først for nylig tog den tankegang, at det var problemet. Jeg har et par krakkede software prgrammes. kunne det være problemet? |
|
| |||
| |||
| sin meget muligt, at thre et problem med de programmer, men det afhænger af, hvor u fik dem fra, Hvis Ure sikker på, at der fra en pålidelig kilde i shuldnt bekymre dig for meget. som for nortan, jeg wuld aldrig råde dig til at bruge det igen nordpå virksomhed skaber vira til at holde sig i buissness. Tanken er tht de skaber en virus sætte det på markedet, og derefter opfordre dig til at bye opdateringen for at beskytte dig selv .... Men jeg foreslår, at du prøve de programmer jeg foreslog tidligere, at der både fra trusted sites ... Jamie |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvis du vil hjælpe læse dette og efter den korrekte logfiler. Malware Removal Guide - Læs venligst, før du sender Du vil blive bedt om at fjerne den krakkede programmer eller vil vi ikke hjælpe. |