![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille. kuukausien ajan olen ollut eri sininen kuvaruutujen, I'm not going to Troubleshoot kaikki täällä, koska olen yksinkertaisesti ollut tarpeeksi. Muut intersting tosiasia on se, mitä aion käsitellä; mahdollisesti ratkaista koko sinisen näytön tilannetta. I käynnistyä oma kannettava tietokone, se pääsee työpöydältä, ja regualar kuin clockwork, kannettavan tietokoneen sininen näytöt viidessä minuutissa (joskus heti, joskus 5 minuuttia), aina yhden noin 5 virhesanomista. I käynnistä tietokone, ja sen sakkoa! tuntikausia. se doesnt sininen ruutu uudelleen. Sininen ruutu happeneds kun i havent ollut oma kannettava tietokone ja pari tuntia. Any ideas ihmisiä? Kiitos paljon. |
|
| |||
| |||
| Hei ... se täysin mahdollista tht tiettyjen kuljettajat sammutuksen jälkeen käyttämättömänä jonkin aikaa ... Tarkista läppäreissä energiansäästöjen asetukset ... ei sano tätä on taattu haitan sen kannattaa kokeilla .... |
|
| |||
| |||
| isnt että normaalia, että kuljettajat voivat sulkea? kuten sanoin, jos i dont käyttää sitä pari tuntia sen sininen näytöt klo työpöydälle. miten yritän päätöslauselmassanne? |
|
| |||
| |||
| Onko kaikki ajan tasalla? Kokeile tätä. Napsauta Käynnistä-painiketta. Secuna Software Inspector * Tunnistaa turvattomissa versiot asennetut * Varmistaa, että kaikki Microsoft korjaustiedostoja sovelletaan * Auttaa sinua päivittämistä järjestelmän ja sovellusten * Runs kautta selaimessa. Ei asennusta tai lataus on tarpeen. The Secunia Software Inspector kattaa: * Internet-selaimet * Internet-selaimen plugins * Pikaviestit asiakkaille * Sähköposti asiakkaille * Mediasoittimet * Käyttöjärjestelmät |
|
| |||
| |||
| tehtävä, että kaikki on hyvin! luulet sen vain tietokone ei "lämmetä" tarpeeksi nopeasti tai jotain? |
|
| |||
| |||
| Ei minusta on ohjelmistoja, jotka liittyvät, työkalurivit ovat hyvä antaa virheitä. Cant be 100% varma tosin. Tai se on haittaohjelma. Oletko juoksi mitään vakoiluohjelmia / virus lukee? Jos niin mitä? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Olen kuitenkin samaa mieltä "pahaa fantasia" kokeilla AVG virusten tai ad-aware haittaohjelmien tai adware kysymyksiä, niin löytyy ilmaiseksi http://www.download.com tai http://www.sourceforge.net . toivomme, että tämä auttaa ... |
|
| |||
| |||
| Yes I DID on pohjanpuoleinen 2007 Internet Security kun ongelma startyed, vasta äskettäin ottanut sen pois ajatellen, että tämä oli ongelma. Minulla on pari krakatun ohjelmistoja prgrammes. Voiko tämä olla ongelma? |
|
| |||
| |||
| sen täysin mahdollista, että kolme ongelman ohjelmia, mutta se riippuu jossa u sai niitä, Jos URE varma siellä luotettava lähde i shuldnt huolta paljon. kuin nortan, i wuld koskaan neuvomaan voit käyttää sitä uudelleen, pohjanpuoleinen yritys luo viruksia pitää itseään buissness. Ajatuksena on tht ne luovat virus saattaa sen markkinoille ja sitten rohkaista teitä bye päivityksen suojella itseäsi .... Olen kuitenkin tehdä Ehdotan, kokeile ohjelmia i ehdotti aiemmin, että niin luotettavia sivustoja ... Jamie |
|
| |||
| |||
| Quote:
Jos haluat apua lukea ja lähettää asianmukainen lokit. Malware Removal Guide - Lue ennen lähettämistä Sinua pyydetään poistamaan krakatun ohjelmia tai sitten ei auta. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| BSoD, ole varma kuinka korjata .... | woodworks | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 11th Jun 2009 07:43 |
| BSOD Ohje | xsonarx | Windows-käyttöjärjestelmät | 10 | 2. Joulukuu 2008 08:34 |
| Bsod | carpious | Rautatavaran Chat | 1 | 26. Sep 2008 06:12 |
| Bsod | manojneo | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 14th Jun 2008 13:46 |
| BSOD ..... on saatana | alex | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 12. Jul 2007 07:37 |
| Thread Tools | |
| |