![]() |
|
| |||
| |||
| Hey iedereen. Voor de maanden I've had diverse blauwe schermen, I'm not going to Troubleshoot enig recht hier, want ik heb gewoon genoeg van. De andere intersting feit is wat ik ga aansnijden; eventueel het oplossen van het geheel blauw scherm situatie. Ik mijn laptop opstart, komt het tot de desktop, en regualar als klok, de laptop blauwe schermen binnen vijf minuten (soms meteen, soms 5 minuten), altijd met een van ongeveer 5 foutberichten. Ik start de laptop, en zijn prima! uren. it doesnt blauw scherm weer. Het blauwe scherm happeneds wanneer i havent is op mijn laptop voor een paar uur. Any ideas mensen? Thanks a lot. |
|
| |||
| |||
| hey ... zijn heel goed mogelijk THT bepaalde stuurprogramma's zijn afgesloten nadat ze inactief voor een tijdje ... check uw laptops energiebesparing instellingen ... niet zeggen dit is gegarandeerd Buts de moeite van het proberen waard .... |
|
| |||
| |||
| isnt dat normaal voor de bestuurders af te sluiten? zoals ik al zei als ik dont gebruiken voor een paar uur het blauwe schermen op bureaublad. Hoe zou ik proberen je resolutie? |
|
| ||||
| ||||
| Is alles up to date? Probeer dit. Klik op de knop Begin nu. Secuna Software Inspector * Detecteert onveilige versies van applicaties geïnstalleerd * Verifieert dat alle Microsoft patches worden toegepast * Helpt u bij het actualiseren van uw systeem en applicaties * Runs via uw browser. Geen installatie of download is vereist. De Secunia Software Inspector omvat: * Internetbrowsers * Internet-browser plugins * Instant messaging clients * E-mail clients * Media spelers * Besturingssysteem |
|
| |||
| |||
| gedaan, alles is prima! je denkt dat zijn gewoon de computer niet 'warming up' snel genoeg of zo? |
|
| ||||
| ||||
| Nee, ik denk dat het software, werkbalken zijn goed in het geven van fouten. Cant 100% zeker wel. Of is het malware. Heb je liep een spyware / virus scans? Zo ja welke? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Maar ik ben het "kwaad fantasie" Probeer AVG voor virussen of ad-aware voor malware of adware, zowel kan worden gevonden op vrije http://www.download.com of http://www.sourceforge.net . hoop dat dit helpt ... |
|
| |||
| |||
| YES I DID heb Norton Internet Security 2007 toen het probleem startyed, pas onlangs vond het af en denken dat dat was het probleem. Ik heb wel een paar gekraakte software prgrammes. zou dat het probleem? |
|
| |||
| |||
| zijn heel goed mogelijk dat drielanden een probleem met de programma's, maar het is afhankelijk waar u got hen uit, Als ure er zeker van dat er van een betrouwbare bron i shuldnt gerust te veel. als voor nortan, i wuld nooit adviseren u om deze opnieuw te gebruiken, norton bedrijf creëert virussen om zich in buissness. het idee is THT ze een virus zet het op de markt en dan raden u aan de update bye om jezelf te beschermen .... Maar ik kan raden u proberen de programma's die ik al eerder, er zowel vanuit vertrouwde sites ... Jamie |
|
| ||||
| ||||
| Citaat:
Als u wilt helpen dit lezen en achteraf de juiste logbestanden. Malware Removal Guide - Please Read BEFORE POSTING U wordt gevraagd om de gekraakte programma's of we zullen niet helpen. |
![]() |
| Bladwijzers |
| Thread Tools | |
| |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| BSOD, niet weet hoe op te lossen .... | houtwerk | Windows besturingssystemen | 1 | 11 jun 2009 07:43 |
| BSOD Help | xsonarx | Windows besturingssystemen | 10 | 2nd Dec 2008 08:34 |
| BSOD | carpious | Algemeen Hardware Chat | 1 | 26e sep 2008 06:12 |
| BSOD | manojneo | Windows besturingssystemen | 5 | 14 jun 2008 13:46 |
| BSOD ..... een SOD | linasita | Windows besturingssystemen | 2 | 12 jul 2007 07:37 |