![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle. for månedene jeg har hatt ulike blå skjermene jeg ikke kommer til å feilsøke eventuelle her fordi jeg har bare fått nok. Den andre intersting Faktisk er hva jeg kommer til å ta på; muligens løse hele blå skjerm situasjon. Jeg starte på min laptop, det kommer til skrivebordet, og regualar som clockwork den bærbare blå skjermer innen fem minutter (noen ganger med en gang, noen ganger 5 minutter), alltid med en av rundt 5 feilmeldinger. Jeg starter laptop og fint! for timer. it doesnt blå skjermen igjen. Den blå skjermen happeneds når jeg har ikke vært på min laptop for et par timer. Ideer mennesker? Thanks a lot. |
|
| |||
| |||
| hei ... det helt mulig tht visse driverne avsluttes etter inaktive for en stund ... sjekke laptopper energibesparelse innstillingene ... sier ikke dette er garantert buts sitt verdt et forsøk .... |
|
| |||
| |||
| isnt som normalt for driverne å slå? Som jeg sa, hvis jeg ikke bruker den for et par timer den blå skjermer på skrivebordet. hvordan ville jeg prøve oppløsning? |
|
| |||
| |||
| Er alt oppdatert? Prøve å kjøre denne. Klikk på Start nå. Secuna Software Inspector * Gjenkjenner usikre versjoner av programmer som er installert * Bekrefter at alle Microsoft patcher brukes * Hjelper deg med å oppdatere systemet og programmer * Kjører via nettleseren din. Ingen installering eller nedlasting er nødvendig. The Secunia Software Inspector omfatter: * Nettlesere * Nettleser plugins * Chat klienter * E-post klienter * Media spillere * Operativsystem |
|
| |||
| |||
| gjort det, alt er bra! du tror det bare datamaskinen ikke "varmes opp" raskt nok eller noe? |
|
| |||
| |||
| Nei jeg tror det er programvare relatert, verktøylinjer er flinke til å gi feil. Skrånende være 100% sikker på om. Eller er det malware. Har du kjørt noen spyware / virus skanner? I så fall hvilke? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Men jeg er enig "onde fantasy" prøve å kjøre AVG for virus eller ad-aware for malware eller adware spørsmål, både finner gratis på http://www.download.com eller http://www.sourceforge.net . håper dette hjelper ... |
|
| |||
| |||
| ja jeg gjorde har Norton 2007 Internet Security da problemet startyed, nylig ble det av den tro at det var problemet. Jeg har et par sprakk programvare prgrammes. kan det være problemet? |
|
| |||
| |||
| det helt mulig at tre et problem med programmer, men det avhenger hvor u fått dem fra, Hvis ure at det fra en pålitelig kilde i shuldnt bekymring for mye. som for nortan, i wuld aldri anbefaler å bruke det igjen, norton selskap lager virus å holde seg i buissness. ideen er tht de oppretter et virus setter det på markedet, og oppfordrer deg til å bye oppdateringen for å beskytte deg selv .... Men jeg foreslår at du prøver programmene jeg antydet tidligere, der både fra klarerte områder ... Jamie |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hvis du vil ha hjelp lese dette og legge inn riktig loggene. Malware Removal Guide - Les før du legger Du vil bli bedt om å fjerne sprekker eller vi vil ikke hjelpe. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| BSoD ikke sikker på hvordan du skal fikse .... | woodworks | Windows-operativsystemer | 1 | 11 juni 2009 07:43 |
| BSOD Hjelp | xsonarx | Windows-operativsystemer | 10 | 2 desember 2008 08:34 |
| Bsod | carpious | General Hardware Chat | 1 | 26. sep 2008 06:12 |
| Bsod | manojneo | Windows-operativsystemer | 5 | 14 juni 2008 13:46 |
| BSOD ..... blir en gresstorv | alex | Windows-operativsystemer | 2 | 12 juli 2007 07:37 |
| Thread Tools | |
| |