vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

BSOD ja käynnistysviestien Ongelmat - Windows XP Service Pack 3

Reply

Thread Tools
Old 31. päivästä toukokuuta 2009, 14:12
Uusi Jäsen

Default BSOD ja käynnistysviestien Ongelmat - Windows XP Service Pack 3

Niin tämä voi olla väärä paikka tälle olen alkanut epäillä, että tämä on enemmän laitteisto-ongelmasta, mutta muiden kuin olen clueless ja ehkä te voi ohjata minut oikeaan suuntaan.

Noin kolme kuukautta sitten rakennettu ensimmäinen järjestelmän avulla ystävä ja kaikki näytti toimivan täydellisesti. Nykyinen järjestelmä Olen käynnissä koostuu seuraavista:
- ASUS P5Q Pro LGA 775 Intel P45 ATX Intel Emolevy
- Western Digital Caviar Black WD1001FALS 1TB 7200 RPM SATA 3.0Gb / s 3.5 "Sisäinen Kovalevyt
- ASUS EN9800GTX + DK/HTDI/512M GeForce 9800 GTX + 512 Mt 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready SLI Supported Video Card
- Intel Core 2 Duo E8400 Wolfdale 3.0GHz LGA 775 65W Dual-Core-prosessori Model BX80570E8400
- CORSAIR Dominator 4 Gt (2 x 2 Gt) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 1066 (PC2 8500) Dual Channel Kit Desktop Memory Model TWIN2X4096-8500C5D

Oma käyttöjärjestelmä on Windows XP Service Pack 3

Joka tapauksessa kuten sanoin kaikki oli sujunut ongelmitta ja täysin vasta noin puolitoista kuukautta sitten. Olin nukahtanut ilman käännekohta minun tietokone pois päältä ja heräsin ja kun käytät sitä noin minuutin sain BSOD ja järjestelmän uudelleen. I shrugged se pois päältä ja uudestaan ikkunat mutta yhden minuutin sain toisen BSOD ja jatkoi saada aina uudelleen järjestelmän (Myös nämä kaikki ruudun jaetun toisen, annoitte minulle ole aikaa kopioida alas virhesanoma tai mitään ). Lopuksi sammuttaa tietokoneeni kymmenen sekuntia ennen virtaa takaisin ja näytti toimivan. Lähiviikkojen aikana minun tietokone jatkanut hyvin paitsi, että se sininen ruutu ehkä 3-4 kertaa viikossa. I päätti lopulta nähdä, jos voisin korjata asentamalla Windows 7 rc. Olen asentanut sen ja kaikki toimi hyvin noin viikossa ja puoli kun päätin uudelleen asentaa XP yrittää ja katsoa, jos minulla olisi sama etuyhteydettömille wifi ongelmat Olin ottaa kanssa 7. Kun uudelleenasentamistoiminnot XP-tietokone toiminut erittäin hyvin, kunnes seuraavana päivänä, kun olen yrittänyt käynnistää, ja se antoi minulle virheilmoituksen sanomalla rekisteriavain on vioittunut ja ikkunoita ei voi käynnistää. Sitten uudelleen minun kiintolevy ja asentanut XP uudelleen. Välittömästi sen jälkeen, kun olen uudelleen asennettu 7, ja muutaman tunnin olin tervehditään kanssa samaa aloittaa ongelma. Siksi olen jälleen kerran asentanut XP nähdä, jos voisin saada päivitetyt ohjaimet kaiken ja ennen Voisin jopa tarkistaa, että se antoi minulle BSOD ja sitten se ei käynnisty, koska korruptoitunut rekisteritiedoston.

Kuten sanoin, tämä ei todennäköisesti ole ongelma Windows yksin joten tämä ei ehkä kuulu tänne, mutta haluan suuresti sitä, jos joku voisi ohjata minut oikeaan suuntaan.
Old 1 kesäkuu 2009, 02:21
Jäsen

Kovalevyn on todennäköisesti kuollut. Minulla oli SIMULAR ongelman, jossa aina käynnistynyt jälkeen tuore asentaa, se sanoi, että järjestelmän tiedosto on vioittunut tai puuttuu. I korvattu kiintolevy ja se toimi hienosti.
Tämä on minun mielipiteeni, kuten olen oppia experiance
Old 1 kesäkuu 2009, 09:18
Rahoittajien ryhmän

Onko sinulla chkdsk?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Service Pack 2: n Windows Server 2008 ja Windows Vista Bubba Windows-käyttöjärjestelmät 4 27. toukokuuta 2009 08:22
Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 HANSY Web-selaimet ja FTP Clients 3 21. Maaliskuu 2009 09:24
Windows XP Service Pack 2 Service Pack 1 shed Windows-käyttöjärjestelmät 6 21. Maaliskuu 2009 08:54
Windows XP Service Pack 2 teenee23 General Software Chat 7 23. Maaliskuu 2008 13:50
Windows Vista Service Pack 1 on nyt saatavilla. evilfantasy Windows-käyttöjärjestelmät 54 18th Mar 2008 11:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.