![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Dus dit zou kunnen worden de verkeerde plek voor dit als ik begin te vermoeden dat dit meer een hardware probleem, maar anders dan dat ik ben Clueless en misschien dat jullie me kunnen sturen in de goede richting.
Ongeveer drie maanden geleden heb ik mijn eerste systeem gebouwd met de hulp van een vriend en alles leek te werken perfect. Het huidige systeem Ik ben actief bestaat uit de volgende: - ASUS P5Q Pro LGA 775 Intel P45 Intel ATX Motherboard - Western Digital Caviar Black WD1001FALS 1 TB 7200 RPM SATA 3.0Gb / s 3.5 "Interne Hardeschijven - ASUS EN9800GTX + DK/HTDI/512M GeForce 9800 GTX + 512MB 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready SLI Ondersteunde Video Card - Intel Core 2 Duo E8400 Wolfdale 3.0GHz LGA 775 65 W Dual-Core Processor Model BX80570E8400 - CORSAIR Dominator 4 GB (2 x 2 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2-1066 (PC2 8500) Dual Channel Kit Desktop Memory Model TWIN2X4096-8500C5D Mijn OS is Windows XP met Service Pack 3 Maar goed zoals ik al zei alles verloopt vlot en perfect tot ongeveer een maand en een half geleden. Ik was in slaap gevallen zonder dat mijn computer uit en werd ik wakker en na het gebruik ervan voor ongeveer een minuut kreeg ik de BSOD en het systeem herstart. Ik haalde hem uit en opnieuw ramen, maar binnen een minuut kreeg ik een BSOD en voortgezet om een elke keer dat ik opnieuw het systeem (Ook deze werden allemaal op het scherm voor een fractie van een seconde, dat ik geen tijd voor het kopiëren van de foutmelding of iets ). Ik heb eindelijk mijn computer afsluit voor tien seconden voordat de pomp weer aan en dat leek te werken. In de komende weken mijn computer blijven werken goed, behalve dat het blauwe scherm misschien wel 3 tot 4 keer per week. Ik heb eindelijk besloten om te zien of ik kon oplossen door het installeren van de Windows 7 rc. Ik geinstalleerd en alles werkte goed voor ongeveer een week en een half toen ik besloten om XP opnieuw installeren om te proberen en te zien als ik zou hebben dezelfde onafhankelijke wifi problemen die ik had met 7. Na de herinstallatie van XP op de computer werkt zeer goed tot de volgende dag toen ik probeerde te starten en hij gaf me een foutmelding zegt het register is beschadigd en ramen niet kon starten. Vervolgens heb ik mijn harde schijf geformatteerd en XP opnieuw geïnstalleerd. Onmiddellijk nadat ik opnieuw geïnstalleerd 7 en in een paar uur was ik begroet met dezelfde start-up probleem. Dus ik weer opnieuw XP om te zien of ik kon krijgen bijgewerkte stuurprogramma's voor alles en voordat ik kon zelfs controleren gaf me de BSOD en dan niet starten vanwege een beschadigd register bestand. Zoals ik al zei is dit waarschijnlijk geen probleem met Windows alleen zo kan dit niet thuis hier, maar ik zou het op prijs stellen als iemand me zou kunnen sturen in de goede richting. |
|
|
|||
|
|||
|
Uw harde schijf is het meest waarschijnlijk dood. Ik had een soortgelijk probleem waar elke keer dat ik opgestart na een verse installatie, hij zei dat er een systeem bestand is beschadigd of ontbreekt. Ik heb de harde schijf en het werkte prima.
Dit is mijn mening zoals ik leren uit ervaring |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hebt u chkdsk?