![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har brug for hjælp for to problemer, det første er min nye bærbar. Jeg fik en bærbar computer med vista men desværre mit regnskabs program vil ikke fungere med vista så ive hentet Windows XP, og jeg har et serienummer, der skal sættes på den bærbare computer. Men jeg har brug for hjælp til at gøre dette Hvordan opretter jeg en startdisk bruger filen, og Nero. filen er en. UIF fil og jeg kan brænde både DVD og CD. Den anden, som er les simportant, hvordan gør jeg det samme med linux til ps3. Please HEL im desperate og løbe tør for tid. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor har du downloade XP og hvor har du fået den serielle?
| |||
| |||
| Torrents er ulovlige og dermed ikke kan diskuteres. En warez forum dette ikke. Tak. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Unmountable Boot bind, nr. harddisk Found, jeg har Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & flytbare medier | 6 | 14. maj 2009 14:42 |
| Disk Boot Manglende, Indsæt System Disk og tryk Enter | joebeaven | Drives & flytbare medier | 10 | 18 marts 2009 17:39 |
| Brænding af DVD'er til disk | bikerbrov | Drives & flytbare medier | 1 | 25 januar 2008 22:52 |
| Help: Brænde en cd | Holden28 | Multimedia & Codecs | 4 | 18 oktober 2007 16:07 |
| Harddisk og diskdrev i serise? | Curly_tom | Drives & flytbare medier | 3 | 12 juni 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |