![]() |
|
| |||
| |||
| Jag behöver hjälp med två problem, är det första min nya laptop. Jag har en laptop med Vista men tyvärr min bokföring program inte fungerar med Vista så ive hämtat Windows XP, och jag har en följetong, att sätta på den bärbara datorn. Men jag behöver hjälp att göra detta Hur skapar jag en startdiskett använda filen och Nero. filen är en. UIF fil och jag kan bränna både DVD och CD. Det andra som är les simportant, hur gör jag samma sak med linux till PS3. Vänligen hel IM desperata och ont om tid. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var fick du ladda ner XP och där fick du följetong?
| |||
| |||
| Torrents är olagliga och kan därför inte diskuteras. En warez forum detta inte. Tack. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Unmountable startvolymen, nr Hårddisk Found, jag har Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14 maj 2009 14:42 |
| Disk Boot Funktionsbortfall, Insert System Disk och tryck Enter | joebeaven | Drives & Removable Media | 10 | 18 mars 2009 17:39 |
| Att bränna DVD-skivor till hårddisken | bikerbrov | Drives & Removable Media | 1 | 25 januari 2008 22:52 |
| Help: Bränna en CD | Holden28 | Multimedia & Codecs | 4 | 18 oktober 2007 16:07 |
| Hårddisk och diskettstation i serise? | Curly_tom | Drives & Removable Media | 3 | 12 juni 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |