![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan noen guide meg hvordan kan jeg få tilbake noen av mine slettede filer. Jeg har også tømt den fra min papirkurven. Ellers kunne jeg ha gjenopprette dem fra papirkurven. Vennligst gi meg en kostnadseffektiv løsning og enkel måte å gjenopprette filene som jeg ikke mye teknisk lyd. Takk på forhånd for hjelpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Jackson
Velkommen til TCF Vel Virtual Lab Data Recovery synes å være det mest populære nedlasting på Download.com med noen gode vurderinger, hvorfor ikke du ta en titt på det. Ser ut som det kun er 40 dollar for å kjøpe det som ikke er jorden du ikke enig. Jeg sier dette som du kanskje ikke få hele pakken på en prøveordning. Alt du kan gjøre er å suge på den og se kompis. Mer info her. Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Jeg anbefaler at du bruker EASEUS DataRecoveryWizard til å gjenopprette data. Programmet gir svært nyttige funksjoner for data utvinning: DeleteRecovery, FormatRecovery, AdvancedRecovery, RawRecovery. Dette programmet er en effektiv disk utvinning programvare gir du et fullstendig svar til tap av data. Du kan laste ned demo-versjon av EASEUS DataRecoveryWizard. http://www.easeus.com/download.htm Kjør programmet og du kan velge noen utvinning modus "DeletedRecovery", "FormatRecovery" og "AdvancedRecovery". Se mer: http://www.easeus.com |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slettede filer | CodeFreakC | Windows-operativsystemer | 2 | 31 juli 2008 08:59 |
| Behov for å gjenopprette filer på FAT16? | sorn | General Software Chat | 1 | 4 juni 2008 02:51 |
| Slik gjenoppretter filer fra Windows bruker en linux live cd | Cew27 | Linux og alternative OS | 7 | 4 april 2008 03:38 |
| Slik gjenoppretter vista utvinning filer? | deepalone | Windows-operativsystemer | 2 | 24 desember 2007 14:03 |
| Behage hjelpe meg å gjenopprette slettede bilder og videoklipp | McDon | General Software Chat | 2 | 1 mars 2007 05:53 |
| Thread Tools | |
| |