![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan någon vägleda mig hur kan jag få några av mina raderade filer. Jag har även tömt den från min Papperskorgen. Annars kunde jag ha återställa det från papperskorgen. Kan du ge mig en kostnadseffektiv lösning och enkelt sätt att återställa filer som jag inte är mycket tekniskt sunda. Tack på förhand för all din hjälp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Jackson
Välkommen till TCF Brunn Virtual Lab Data Recovery verkar vara den populäraste nedladdningen på Download.com med goda recensioner, varför inte du ta en titt på det. Verkar som det är bara $ 40 för att köpa det som inte är jorden inte du håller med. Jag säger detta som du kanske inte få fullt paket alternativ på en rättegång. Allt du kan göra är att suga på den och se mate. Mer info här. Mitt System: #
|
|
| |||
| |||
| Jag rekommenderar att du använder EASEUS DataRecoveryWizard att återvinna dina data. Programvaran ger mycket användbara funktioner för data återvinning: DeleteRecovery, FormatRecovery, AdvancedRecovery, RawRecovery. Det här programmet är en effektiv disk återhämtning mjukvara ger dig ett fullständigt svar till dataförlust. Du kan ladda ner demo versionen av EASEUS DataRecoveryWizard. http://www.easeus.com/download.htm Kör programmet och du kan välja någon återhämtning läge "DeletedRecovery", "FormatRecovery" och "AdvancedRecovery". Se mer: http://www.easeus.com |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Raderade filer | CodeFreakC | Windows-operativsystem | 2 | 31 juli 2008 08:59 |
| Behovet av att återfå filer på FAT16? | sorn | General Software Chat | 1 | 4 juni 2008 02:51 |
| Hur man återskapar filer från Windows med en Linux Live CD | Cew27 | Linux & Alternativa OS | 7 | 4 april 2008 03:38 |
| Hur man återskapar vista återvinning filer? | deepalone | Windows-operativsystem | 2 | 24 december 2007 14:03 |
| Snälla hjälp mig att återställa raderade bilder och videoklipp | McDon | General Software Chat | 2 | 1 mars 2007 05:53 |
| Thread Tools | |
| |