mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan jeg geninstallere / gendanne Windows uden genoprettelsesprocessen nøgle?

Reply

Thread Tools
Old 11 December 2008, 12:04
Medlem Gruppen

Default Kan jeg geninstallere / gendanne Windows uden genoprettelsesprocessen nøgle?

Hej
Jeg købte en HP Compaq dc7100 anden side comp off ebay. Det er ikke kommet med et gendannelsespunkt cd, men der er en XP Product Key etiketten sidder fast på tårnet.
Er det muligt at geninstallere Windows eller anden måde med dette produkt nøgle? Jeg ved ikke wana mister legit version af Windows fra computeren for opdateringer etc etc, jeg kunne bruge en "uofficiel kopi" men jeg vil hellere holde det legit.
Jeg er dette muligt ?????????????
Old 11 December 2008, 12:33
Administrator Gruppen

Default Kan jeg geninstallere / gendanne Windows uden genoprettelsesprocessen nøgle?

Sikker på, at nøglen er, hvad der holder den legit, som du har en der ikke er noget problem.

Du vil dog brug for en cd, der passer til den version på mærkatet.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 11 December 2008, 12:47
Medlem Gruppen

Hvordan kan jeg få en, der matcher etiketten, når CD'en aldrig fulgte med computeren.
Dette er hvad jeg har problemer med, er der alligevel kan jeg oprette en cd / downloade en cd, der vil tillade mig at bruge produktet nøgle eller noget andet, kan du foreslå?
Old 11 December 2008, 12:53
Administrator Gruppen

Microsoft vil sandsynligvis sende dig en for et mindre gebyr, eller prøv ebay.

Hentning af dem er imod forum regler, da det ikke er lovligt.
Old 11 December 2008, 14:01
Malware-Gruppen

Eller bare låne en fra en person, der har den samme version - derefter bruge din nøgle.

Mit system: Det er alle mine ...

Processor (s):
C2D E6750 2.66Ghz
Bundkort:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM Hukommelse:
2 x 1 GB Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Grafikkort (r):
GeForce 8600GT
Lydkort:
Creative X-Fi
Harddisk (e):
Maxtor 320 GB
Optisk drev (r):
Pioneer DVD-RW
Sag / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Køling:
Forskellige Antec + Zalman 92mm
Network / Internet:
ASUS Router / VirginMedia
Monitor (s):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Old 11 December 2008, 14:26
Medlem Gruppen

Mener du installationsdisken eller genoprette cd? Er ligeledes ikke disse cd'er låst fast i deres eget produkt nøgler? Forklar.
Old 11 December 2008, 14:37
Administrator Gruppen

Nej, cd'er er de samme, selv om de kommer i forskellige udgaver. dvs: Pro, Home, Pro med Service Pack 1, hjem med Service Pack 3 osv. den version skal matche din produktnøgle version.

Gendannelse CD'er er en hel anden kedel af slanger og er grundlæggende Windows CD'er rodet rundt med af fabrikanten, og vil i de fleste tilfælde kun arbejde med specifikke gør / modeller, som de har specifikke drivere indbygget, så de er nemme at nye brugere.
Old 11 December 2008, 14:48
Medlem Gruppen

Hvad var glaswegian at henvise til?
Old 11 December 2008, 14:55
Administrator Gruppen

Ikke sikker på hvad du mener. Han stort set enige med mig.
Old 11 December 2008, 15:09
Medlem Gruppen

Låne en den samme version.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows Systemgendannelse Scopa Windows-operativsystemer 1 7 oktober 2009 02:55
Sådan gendannes fra XXClone PeterPan General Software Chat 0 25 august 2009 12:27
Windows Bar plejer Fuldt lastelinjer. Hjælp med System Restore venligst. Zizou05 Windows-operativsystemer 1 28. maj 2009 11:47
Windows System Restore Ikke Working pest79456 Virus, Spyware & Sikkerhed 11 9 marts 2009 18:55
Hvordan kan jeg gendanne data / brugere i Windows XP SP2? undis12 Windows-operativsystemer 4 13. sep 2007 03:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.