![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Ostin HP Compaq dc7100 toisen käden pakoll pois eBay. Se ei ole mukana tulee palauttaa cd, mutta on olemassa XP Product Key etiketti juuttunut torni. Onko mahdollista asentaa Windows jotenkin tämän tuotteen avain? En wana menettää legit versio Windows Tämän tietokoneen päivitykset jne. jne., voisin käyttää "epävirallinen kopio" mutta mieluummin pitää sen legit. Minulla tämä on mahdollista ????????????? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varma, että avain on se, mitä pitää legit, koska sinulla on yksi ei ole mitään ongelmaa.
| |||
| |||
| Miten saan joka vastaa merkintä, kun että cd ei koskaan tullut tietokoneen kanssa. Tämä on mitä olen vaikeuksia, on siellä kuitenkin voin luoda cd / ladata cd, jonka avulla minua käyttämään tuotetta näppäintä tai jotain muuta voit ymmärtää? |
|
| |||
| |||
| Microsoft luultavasti lähettää sinulle yhden pienen maksun tai yritä eBay. Lataamalla ne on vastoin foorumin sääntöjä, koska se ei ole laillinen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tai yksinkertaisesti lainata yksi joku, jolla on sama versio - käytä sitten avaimesi.
| |||
| |||
| Do you mean asennuslevyltä tai palauttaa cd? Myös eivät nämä CDs lukittu omiin tuotteen avaimet? Selittäkää. |
|
| |||
| |||
| Ei, CD-levyt ovat samat, vaikka ne ovat eri versioita. eli: Pro, Home, Pro Service Pack 1, koti, jossa on Service Pack 3 jne. version on vastattava tuotteen keskeinen versio. Palauta CD koko eri vedenkeitin ja käärmeet ja ovat pohjimmiltaan Windows CDs sekaisin noin joita valmistaja ja useimmissa tapauksissa vain erityisistä tekee / malleja, koska niillä on tietyt laiteohjaimet rakennettu helpottamiseksi uusia käyttäjiä. |
|
| |||
| |||
| Mikä oli glaswegian viittaavat? |
|
| |||
| |||
| Etkö ole varma, mitä tarkoitat. Hän melko paljon yhtyi minua. |
|
| |||
| |||
| Lainaksi samaa versiota. |