mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Kan ik opnieuw installeren / herstellen van Windows herstellen zonder de sleutel?

Reply

Thread Tools
Old 11 december 2008, 12:04
Lid Fractie

Default Kan ik opnieuw installeren / herstellen van Windows herstellen zonder de sleutel?

Hoi
Ik kocht een HP Compaq dc7100 tweedehands comp off ebay. Het kwam niet met een herstel-cd, maar er is een XP Product Key etiket geplakt op de toren.
Is het mogelijk om Windows opnieuw te installeren of andere manier met dit product key? I don't wana verliezen legit de versie van Windows uit deze computer voor updates etc etc, ik kan gebruik maken van een "niet-officiële kopie" Maar nogmaals, ik houd het liever legit.
I n dit mogelijk ?????????????
Old 11 december 2008, 12:33
Administrator Group

Default Kan ik opnieuw installeren / herstellen van Windows herstellen zonder de sleutel?

Tuurlijk, het belangrijkste is wat houdt het legit, als je er een hebt is er geen probleem.

U moet echter een cd die overeenkomt met de versie op de sticker.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 11 december 2008, 12:47
Lid Fractie

Hoe krijg ik een die overeenkomt met het etiket wanneer deze cd kwam nooit met de computer.
Dit is wat ik problemen, is er toch kan ik een cd / downloaden van een cd die mij toestaat gebruik te maken van de product-sleutel of iets anders kunt u voor?
Old 11 december 2008, 12:53
Administrator Group

Microsoft zal waarschijnlijk sturen u een voor een kleine vergoeding of probeer eBay.

Downloaden is tegen de forum regels als het niet legaal is.
Old 11 december 2008, 14:01
Malware Groep

Of gewoon een lenen van iemand die heeft dezelfde versie - en gebruik dan je sleutel.

Mijn Systeem: Het is allemaal van mij ...

Processor (s):
C2D E6750 2,66
Moederbord:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM Geheugen:
2 x 1Gb Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Graphics Card (s):
GeForce 8600GT
Sound Card:
Creative X-Fi
Hard Drive (s):
Maxtor 320GB
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Koeling:
Diverse Antec + Zalman 92mm
Netwerk / Internet:
ASUS Router / VirginMedia
Monitor (s):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Old 11 december 2008, 14:26
Lid Fractie

Bedoelt u de installatie schijf of cd te herstellen? Ook zijn deze cd's niet in hun eigen product sleutels? Gelieve toe te lichten.
Old 11 december 2008, 14:37
Administrator Group

Nee, de CD's zijn hetzelfde, hoewel ze er in verschillende versies. dat wil zeggen: Pro, Home, Pro met service pack 1, thuis met Service Pack 3 enz. moet overeenkomen met de versie van uw product key versie.

Restore CD's zijn een heel andere fluitketel van slangen en zijn in principe Windows-cd's messed rond door de fabrikant en zal in de meeste gevallen alleen op specifieke maakt / modellen als zij beschikken over specifieke stuurprogramma's zijn ingebouwd voor het gemak aan nieuwe gebruikers.
Old 11 december 2008, 14:48
Lid Fractie

Wat was Glasgow verwijzen naar?
Old 11 december 2008, 14:55
Administrator Group

Niet zeker weet wat je bedoelt. Hij vrijwel eens met mij.
Old 11 december 2008, 15:09
Lid Fractie

Lenen een dezelfde versie.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows Systeemherstel Scopa Windows besturingssystemen 1 7 oktober 2009 02:55
Hoe te herstellen van XXClone Peterpan Algemene programmatuurnoot Chat 0 25 augustus 2009 12:27
Windows Bar Wont Volledig Laden. Hulp met System Restore aub. Zizou05 Windows besturingssystemen 1 28 mei 2009 11:47
Windows System Restore werkt niet pest79456 Virus, spyware & Security 11 De 9 maart 2009 18:55
Hoe kan ik herstellen data / gebruikers in Windows XP SP2? undis12 Windows besturingssystemen 4 13 sep 2007 03:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.