![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik kocht een HP Compaq dc7100 tweedehands comp off ebay. Het kwam niet met een herstel-cd, maar er is een XP Product Key etiket geplakt op de toren. Is het mogelijk om Windows opnieuw te installeren of andere manier met dit product key? I don't wana verliezen legit de versie van Windows uit deze computer voor updates etc etc, ik kan gebruik maken van een "niet-officiële kopie" Maar nogmaals, ik houd het liever legit. I n dit mogelijk ????????????? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tuurlijk, het belangrijkste is wat houdt het legit, als je er een hebt is er geen probleem.
| |||
| |||
| Hoe krijg ik een die overeenkomt met het etiket wanneer deze cd kwam nooit met de computer. Dit is wat ik problemen, is er toch kan ik een cd / downloaden van een cd die mij toestaat gebruik te maken van de product-sleutel of iets anders kunt u voor? |
|
| |||
| |||
| Microsoft zal waarschijnlijk sturen u een voor een kleine vergoeding of probeer eBay. Downloaden is tegen de forum regels als het niet legaal is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Of gewoon een lenen van iemand die heeft dezelfde versie - en gebruik dan je sleutel.
| |||
| |||
| Bedoelt u de installatie schijf of cd te herstellen? Ook zijn deze cd's niet in hun eigen product sleutels? Gelieve toe te lichten. |
|
| |||
| |||
| Nee, de CD's zijn hetzelfde, hoewel ze er in verschillende versies. dat wil zeggen: Pro, Home, Pro met service pack 1, thuis met Service Pack 3 enz. moet overeenkomen met de versie van uw product key versie. Restore CD's zijn een heel andere fluitketel van slangen en zijn in principe Windows-cd's messed rond door de fabrikant en zal in de meeste gevallen alleen op specifieke maakt / modellen als zij beschikken over specifieke stuurprogramma's zijn ingebouwd voor het gemak aan nieuwe gebruikers. |
|
| |||
| |||
| Wat was Glasgow verwijzen naar? |
|
| |||
| |||
| Niet zeker weet wat je bedoelt. Hij vrijwel eens met mij. |
|
| |||
| |||
| Lenen een dezelfde versie. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Systeemherstel | Scopa | Windows besturingssystemen | 1 | 7 oktober 2009 02:55 |
| Hoe te herstellen van XXClone | Peterpan | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | 25 augustus 2009 12:27 |
| Windows Bar Wont Volledig Laden. Hulp met System Restore aub. | Zizou05 | Windows besturingssystemen | 1 | 28 mei 2009 11:47 |
| Windows System Restore werkt niet | pest79456 | Virus, spyware & Security | 11 | De 9 maart 2009 18:55 |
| Hoe kan ik herstellen data / gebruikers in Windows XP SP2? | undis12 | Windows besturingssystemen | 4 | 13 sep 2007 03:08 |
| Thread Tools | |
| |