![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg kjøpte en HP Compaq dc7100 annenhånds komp av ebay. Det kom ikke med en gjenopprette cd, men det er en XP Produktnøkkelen etiketten fast på tårnet. Er det mulig å installere Windows noe med dette produktet nøkkel? Jeg har ikke wana mister legit versjon av Windows på denne datamaskinen etter oppdateringer etc etc, jeg kan bruke en "uoffisiell kopi", men igjen Jeg vil heller holde det legit. Jeg er dette mulig ????????????? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Javisst, den viktigste er det som holder den legit, så har du en er det ingen problem.
| |||
| |||
| Hvordan får jeg en som samsvarer med etiketten når cd aldri fulgte med datamaskinen. Det er dette jeg har problemer med, er det likevel jeg kan lage en cd / laste ned en cd som vil tillate meg å bruke produktet nøkkel eller noe annet du kan foreslå? |
|
| |||
| |||
| Microsoft vil trolig sende deg en for en liten avgift eller prøv ebay. Laste dem ned mot forum reglene da den ikke er lovlig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller bare låne en fra noen som har samme versjon - deretter bruke tasten.
| |||
| |||
| Mener du installasjonsdiskett eller gjenopprette cd? Dessuten er ikke disse CDene låst til sitt eget produkt nøklene? Utdyp. |
|
| |||
| |||
| Nei, CDer er de samme, selv om de kommer i forskjellige versjoner. ie: Pro, Home, Pro med Service Pack 1, hjemme med Service Pack 3 osv. versjonen må samsvare med produktnøkkelen versjon. Gjenoppr CDer er et helt annet kjelen av slanger og er i utgangspunktet Windows CDer messed rundt med av produsenten, og vil i de fleste tilfeller bare på bestemte gjør / modeller som de har spesifikke driverne innebygd for lett for nye brukere. |
|
| |||
| |||
| Hva var glaswegian viser til? |
|
| |||
| |||
| Ikke sikker på hva du mener. Han ganske mye concurred med meg. |
|
| |||
| |||
| Lån en samme versjon. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Systemgjenoppretting | scopa | Windows-operativsystemer | 1 | 7 oktober 2009 02:55 |
| Slik gjenoppretter fra XXClone | PeterPan | General Software Chat | 0 | 25 august 2009 12:27 |
| Windows Bar wont Fullt Load. Hjelp med Systemgjenoppretting Ver. | Zizou05 | Windows-operativsystemer | 1 | 28 mai 2009 11:47 |
| Windows Systemgjenoppretting fungerer ikke | pest79456 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 11 | 9 mars 2009 18:55 |
| Hvordan kan jeg gjenopprette data / brukere i Windows XP SP2? | undis12 | Windows-operativsystemer | 4 | 13. sep 2007 03:08 |
| Thread Tools | |
| |