![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jag köpte en HP Compaq dc7100 begagnade oblig off ebay. Det kom inte med en återställa cd, men det finns en XP Produkt Nyckel etiketten fastnar vid tornet. Går det att installera windows på något sätt med denna produkt nyckel? Jag förstår inte wana förlora legit version av Windows från den här datorn för uppdateringar etc etc, jag skulle kunna använda en "inofficiell kopia" men jag vill hellre behålla den legit. I det här möjligt ????????????? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visst, det viktiga är vad som håller den legit, som ni har en finns det inga problem.
| |||
| |||
| Hur kan jag få en som passar etiketten när cd aldrig följde med datorn. Detta är vad jag har problem med är det ändå jag kan skapa en cd / hämtar en cd som kommer att tillåta mig att använda den produkt nyckel eller något annat kan du föreslå? |
|
| |||
| |||
| Microsoft kommer antagligen skicka dig en för en liten avgift eller prova ebay. Nedladdning av dem är mot forumets regler eftersom det inte är lagligt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller helt enkelt låna en från någon som har samma version - sedan använda din nyckel.
| |||
| |||
| Menar du installationsdisketten eller återställa cd? Dessutom är inte dessa cd låst till sin egen produkt nycklarna? Förklara. |
|
| |||
| |||
| Nej, CD-skivor är de samma, även om de kommer i olika versioner. dvs: Pro, Home, Pro med Service Pack 1, hem med service pack 3 osv versionen måste matcha din produkt nyckel version. Återställ CD är en helt annan Vattenkokare av ormar och är i huvudsak Windows CD bråkade runt med av tillverkaren och i de flesta fall bara att fungera om särskilda gör / modeller som de har särskilda drivrutiner byggdes för att underlätta för nya användare. |
|
| |||
| |||
| Vad var Glasgowbornas hänvisar till? |
|
| |||
| |||
| Osäker på vad du menar. Han ganska överens om med mig. |
|
| |||
| |||
| Låna en samma version. |