![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har gemt nogle filer (film, video) på mit memory stick og er blevet gemt som FILE under filtype. Jeg har brug for at redigere dem i Windows Movie Maker, men når jeg åbner programmet den ikke anerkender dem fra stokken da de ikke er i Windows Media format. Jeg har ret klikkede for at komme til ejendomme for at forsøge at ændre filformatet, men det ikke giver mig mulighed for at. Nogen ideer eller forslag ville være dejligt! Tak! |
|
| |||
| |||
| Blot downloade en video omformer de fleste af de gode, er du nødt til at betale for skønt. Min fav er samlet video-konverter http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/ Der burde være nogle gratis dem på Sourceforge |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Video File Præsentation / File Format til en DVD-afspiller? | jamblebee | Multimedia & Codecs | 2 | 6 oktober 2009 04:00 |
| Sådan ændres Ikoner for filer?! Ikke Filtyper eller mapper, at hver enkelt fil. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 1 | 26 juli 2009 05:10 |
| File Recovery Efter Format | mrdaveyk | General Software Chat | 3 | 14 april 2009 04:47 |
| Hvordan kan jeg ændre Windows fil brugernavn? | xAlanxEnglandx | Windows-operativsystemer | 1 | 28th Dec 2007 16:33 |
| Skift filtilknytninger (WinXP) | mide | Multimedia & Codecs | 3 | 9 juni 2007 11:07 |
| Thread Tools | |
| |