mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan du ændre filformat til Windows Media-fil?

Reply

Thread Tools
Old 14 November 2007, 17:05
Ny Medlem Gruppen

Default Kan du ændre filformat til Windows Media-fil?

Jeg har gemt nogle filer (film, video) på mit memory stick og er blevet gemt som FILE under filtype. Jeg har brug for at redigere dem i Windows Movie Maker, men når jeg åbner programmet den ikke anerkender dem fra stokken da de ikke er i Windows Media format. Jeg har ret klikkede for at komme til ejendomme for at forsøge at ændre filformatet, men det ikke giver mig mulighed for at.
Nogen ideer eller forslag ville være dejligt!
Tak!
Old 17 November 2007, 03:27
Medlem Gruppen

Default Kan du ændre filformat til Windows Media-fil?

Blot downloade en video omformer de fleste af de gode, er du nødt til at betale for skønt. Min fav er samlet video-konverter http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/
Der burde være nogle gratis dem på Sourceforge
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Video File Præsentation / File Format til en DVD-afspiller? jamblebee Multimedia & Codecs 2 6 oktober 2009 04:00
Sådan ændres Ikoner for filer?! Ikke Filtyper eller mapper, at hver enkelt fil. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 1 26 juli 2009 05:10
File Recovery Efter Format mrdaveyk General Software Chat 3 14 april 2009 04:47
Hvordan kan jeg ændre Windows fil brugernavn? xAlanxEnglandx Windows-operativsystemer 1 28th Dec 2007 16:33
Skift filtilknytninger (WinXP) mide Multimedia & Codecs 3 9 juni 2007 11:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.