vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Voitko muuttaa tiedostomuotoa Windows Media-tiedosto?

Reply

Thread Tools
Old 14 marraskuu 2007, 17:05
Uusi Jäsen

Default Voitko muuttaa tiedostomuotoa Windows Media-tiedosto?

Olen tallentanut joitakin tiedostoja (elokuvat, videot) minun muistitikulla ja jotka on tallennettu FILE nojalla tiedosto. Minun täytyy muokata niitä Windows Movie Maker mutta kun avaan ohjelman se ei tunnusta niitä keppi, koska ne eivät ole Windows Media-muodossa. Olen oikeassa napsautit päästä ominaisuudet yritämme muuttaa tiedostomuotoa, mutta se ei anna minulle mahdollisuus.
Ideoita tai ehdotuksia olisi mahtavaa!
Kiitos!
Old 17 marraskuu 2007, 03:27
Jäsen

Default Voitko muuttaa tiedostomuotoa Windows Media-tiedosto?

Lataa video muuntimen suurin osa hyviä joudut maksamaan kuitenkin. Oma suosikkeihin on yhteensä video-muunnin http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/
olisi hieman vapaata kuin on SourceForge
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Videotiedosto Esittely / tiedostomuoto DVD-soitin? jamblebee Multimedia & Codecs 2 6 lokakuu 2009 04:00
Miten Muuta symbolit Files? Ei Tiedostotyypit-tai kansiot jokainen yksittäinen tiedosto. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-käyttöjärjestelmät 1 26. Jul 2009 05:10
File Recovery jälkeen Formaatti mrdaveyk General Software Chat 3 14th Apr 2009 04:47
Miten voin muuttaa Windows tiedosto käyttäjätunnus? xAlanxEnglandx Windows-käyttöjärjestelmät 1 28 Dec 2007 16:33
Muuta tiedoston yhdistykset (WinXP) punkki Multimedia & Codecs 3 9. Jun 2007 11:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.