mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan du endre filformatet til Windows Media-fil?

Reply

Thread Tools
Old 14th 2007 nov 17:05
New Member Group

Default Kan du endre filformatet til Windows Media-fil?

Jeg har lagret noen filer (filmer, videoer) på min minnepinne og det har vært lagret som filen under filtype. Jeg trenger å redigere dem i Windows Movie Maker, men når jeg åpner programmet ikke gjenkjenne dem fra pinne som de ikke er i Windows Media-format. Jeg har rett klikket for å komme til eiendommene til å forsøke å endre filformatet, men det trenger ikke gi meg muligheten til.
Noen ideer eller forslag ville være fint!
Takk!
Old 17nde Nov 2007, 03:27
Medlem Group

Default Kan du endre filformatet til Windows Media-fil?

Bare laste ned en video omformer de fleste av de gode vil du måtte betale for selv. Min fav er total video konverter http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/
det skulle være noe ledig de på SourceForge
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Video Fil Presentasjon / File Format for en DVD-spiller? jamblebee Multimedia & Kodeker 2 6 oktober 2009 04:00
Slik endrer ikonene for filer? Ikke filtyper eller mapper, hver enkelt fil. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 1 26 juli 2009 05:10
File Recovery Etter Format mrdaveyk General Software Chat 3 14 april 2009 04:47
Hvordan kan jeg endre Windows fil brukernavn? xAlanxEnglandx Windows-operativsystemer 1 28 desember 2007 16:33
Endre filtilknytninger (WinXP) mite Multimedia & Kodeker 3 9 juni 2007 11:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.