![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har lagret noen filer (filmer, videoer) på min minnepinne og det har vært lagret som filen under filtype. Jeg trenger å redigere dem i Windows Movie Maker, men når jeg åpner programmet ikke gjenkjenne dem fra pinne som de ikke er i Windows Media-format. Jeg har rett klikket for å komme til eiendommene til å forsøke å endre filformatet, men det trenger ikke gi meg muligheten til. Noen ideer eller forslag ville være fint! Takk! |
|
| |||
| |||
| Bare laste ned en video omformer de fleste av de gode vil du måtte betale for selv. Min fav er total video konverter http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/ det skulle være noe ledig de på SourceForge |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Video Fil Presentasjon / File Format for en DVD-spiller? | jamblebee | Multimedia & Kodeker | 2 | 6 oktober 2009 04:00 |
| Slik endrer ikonene for filer? Ikke filtyper eller mapper, hver enkelt fil. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 1 | 26 juli 2009 05:10 |
| File Recovery Etter Format | mrdaveyk | General Software Chat | 3 | 14 april 2009 04:47 |
| Hvordan kan jeg endre Windows fil brukernavn? | xAlanxEnglandx | Windows-operativsystemer | 1 | 28 desember 2007 16:33 |
| Endre filtilknytninger (WinXP) | mite | Multimedia & Kodeker | 3 | 9 juni 2007 11:07 |
| Thread Tools | |
| |