mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Kan man ändra filformat för Windows Media-fil?

Reply

Thread Tools
Old 14 november 2007, 17:05
New Member Group

Default Kan man ändra filformat för Windows Media-fil?

Jag har sparat några filer (filmer, videor) på mitt minne och den har sparats som FILE enligt filtyp. Jag måste redigera dem i Windows Movie Maker men när jag öppnar program som det inte erkänner dem från minnet, eftersom de inte är i Windows Media-format. Jag har rätt klickat för att gå till egenskaper för att försöka ändra filformat men inte ge mig möjlighet till.
Alla idéer och förslag skulle vara bra!
Tack!
Old 17 november 2007, 03:27
Ledamot Gruppen

Default Kan man ändra filformat för Windows Media-fil?

Bara ladda ner en video konverteraren de flesta av de bra att du måste betala ändå. Mina favoriter är total video converter http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/
bör det finnas ett fritt som på SourceForge
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Videofil Presentation / File-formatet för en DVD-spelare? jamblebee Multimedia & Codecs 2 6 oktober 2009 04:00
Hur till Ändra ikoner för filer? Inte Filtyper eller mappar varje enskilt ärende. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystem 1 26 juli 2009 05:10
File Recovery Efter Format mrdaveyk General Software Chat 3 14 april 2009 04:47
Hur ändrar jag Windows-fil användarnamn? xAlanxEnglandx Windows-operativsystem 1 28 december 2007 16:33
Ändra filassociationer (WinXP) mite Multimedia & Codecs 3 9 juni 2007 11:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.