![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har sparat några filer (filmer, videor) på mitt minne och den har sparats som FILE enligt filtyp. Jag måste redigera dem i Windows Movie Maker men när jag öppnar program som det inte erkänner dem från minnet, eftersom de inte är i Windows Media-format. Jag har rätt klickat för att gå till egenskaper för att försöka ändra filformat men inte ge mig möjlighet till. Alla idéer och förslag skulle vara bra! Tack! |
|
| |||
| |||
| Bara ladda ner en video konverteraren de flesta av de bra att du måste betala ändå. Mina favoriter är total video converter http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/ bör det finnas ett fritt som på SourceForge |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Videofil Presentation / File-formatet för en DVD-spelare? | jamblebee | Multimedia & Codecs | 2 | 6 oktober 2009 04:00 |
| Hur till Ändra ikoner för filer? Inte Filtyper eller mappar varje enskilt ärende. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystem | 1 | 26 juli 2009 05:10 |
| File Recovery Efter Format | mrdaveyk | General Software Chat | 3 | 14 april 2009 04:47 |
| Hur ändrar jag Windows-fil användarnamn? | xAlanxEnglandx | Windows-operativsystem | 1 | 28 december 2007 16:33 |
| Ändra filassociationer (WinXP) | mite | Multimedia & Codecs | 3 | 9 juni 2007 11:07 |
| Thread Tools | |
| |