![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, voit ikkunat uudelleenasennettavien, i oli ostanut minun tietokone pcworld AEI järjestelmien Windows XP Olen ikkunat järjestysnumero on takana, mutta sen ryhmän lisenssillä DSGI on ne joka tapauksessa voin saada Windows XP: n CD mistä tahansa tai tehdä yhden pois toisen tietokone ja aseta oma sarjanumero sitä. Kiitos pahoillani, jos en ole ääneen post jotain tällaista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Saattaa olla ohjelmiston koneen, joka tekee varmuuskopion CD riippuu merkin / mallin mukaan. Muu kuin että sinulla pitäisi olla hyödyntämistä osio (A osa kovalevy jaettu kanssa asennustiedostot tehdä palauttaa). Jälleen kerran, riippuu merkin / mallin mukaan.
| |||
| |||
| EI järjestelmä on ei järjestelmiä ei 204 i renkailla perintää painamalla R mutta se menee sen hyödyntämistä tilassa nd vain kuolee ja sanoo tapana hyödyntämistä corupt tiedot |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| On Windows True Operating System, tai on on MS-DOS? | ComputerRepairStpete | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 7 lokakuu 2009 17:13 |
| Asentaminen käyttöjärjestelmiä USB | Coolyxxx | General Software Chat | 7 | 2. Maaliskuu 2009 16:50 |
| Kaksi Käyttöjärjestelmät yhdellä PC - Windows Vistan ja XP Dual Boot | TenQ | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 11th Feb 2009 12:05 |
| POST kertoo minulle Minulla 2 Käyttöjärjestelmät | Arriflex | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 22. Joulukuu 2007 17:25 |
| Comparing käyttöjärjestelmiä! | Superfly | General Software Chat | 4 | 24th Apr 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |