![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, kan du få Windows installert på nytt, hadde jeg kjøpte maskinen min fra pcworld aei på windows xp jeg har windows serienummer på baksiden men en gruppe konsesjon fra dsgi er de likevel jeg kan få en Windows XP-CDen fra hvor som helst eller gjøre ett av en annen datamaskin og sette mitt serienummer på den. Takk beklager hvis jeg ikke er høyt til å legge inn noe sånt som dette. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være programvare på maskinen som vil ta en sikkerhetskopi-CD, avhengig av merke / modell. Annet enn det, bør du ha en utvinning partisjon (B-delen av harddisken fordeles med installasjonsfilene til å gjøre en gjenopprette). Igjen avhengig av merke / modell.
| |||
| |||
| The ei systemet er ei systemer ei 204 jeg har tyred gjennervervelsen ved å trykke på R men det går den til utvinning modus nd bare dør og sier wont utvinning corupt data |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er Windows et ekte operativsystem, eller er det MS-DOS? | ComputerRepairStpete | Windows-operativsystemer | 1 | 7 oktober 2009 17:13 |
| Installere operativsystemer på en USB | Coolyxxx | General Software Chat | 7 | 2 mars 2009 16:50 |
| To operativsystemer på en PC - Windows Vista og XP dobbeltoppstart | TenQ | Windows-operativsystemer | 1 | 11 februar 2009 12:05 |
| POST forteller meg at jeg har 2 Operativsystemer | Arriflex | Windows-operativsystemer | 5 | 22 desember 2007 17:25 |
| Sammenlikning operativsystemer! | superfly | General Software Chat | 4 | 24 april 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |