mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan du få Windows installert - Ei Systems gjøre Operativsystem CD

Reply

Thread Tools
Old 14nde Feb 2009, 06:16
Medlem Group

Default Kan du få Windows installert - Ei Systems gjøre Operativsystem CD

hei,

kan du få Windows installert på nytt, hadde jeg kjøpte maskinen min fra pcworld aei på windows xp jeg har windows serienummer på baksiden men en gruppe konsesjon fra dsgi er de likevel jeg kan få en Windows XP-CDen fra hvor som helst eller gjøre ett av en annen datamaskin og sette mitt serienummer på den.

Takk

beklager hvis jeg ikke er høyt til å legge inn noe sånt som dette.

Old 14nde Feb 2009, 06:26
Administrator Group

Det kan være programvare på maskinen som vil ta en sikkerhetskopi-CD, avhengig av merke / modell. Annet enn det, bør du ha en utvinning partisjon (B-delen av harddisken fordeles med installasjonsfilene til å gjøre en gjenopprette). Igjen avhengig av merke / modell.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 14nde Feb 2009, 12:38
Medlem Group

The ei systemet er ei systemer ei 204 jeg har tyred gjennervervelsen ved å trykke på R men det går den til utvinning modus nd bare dør og sier wont utvinning corupt data
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Er Windows et ekte operativsystem, eller er det MS-DOS? ComputerRepairStpete Windows-operativsystemer 1 7 oktober 2009 17:13
Installere operativsystemer på en USB Coolyxxx General Software Chat 7 2 mars 2009 16:50
To operativsystemer på en PC - Windows Vista og XP dobbeltoppstart TenQ Windows-operativsystemer 1 11 februar 2009 12:05
POST forteller meg at jeg har 2 Operativsystemer Arriflex Windows-operativsystemer 5 22 desember 2007 17:25
Sammenlikning operativsystemer! superfly General Software Chat 4 24 april 2007 06:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.