mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Kan du få Windows Installerad - Ei Systems göra Operativsystem CD

Reply

Thread Tools
Old 14 februari 2009, 06:16
Ledamot Gruppen

Default Kan du få Windows Installerad - Ei Systems göra Operativsystem CD

hej,

kan du få windows installerat, jag hade köpt min dator från pcworld AEI-system i Windows XP Jag har windows serienummer på baksidan, men en grupp licens från dsgi är de i alla fall jag kan få en Windows XP-skivan från någon eller göra ett av en annan datorn och sätta mitt serienummer på det.

Tack

Förlåt om jag inte högt för att skriva något sådant.

Old 14 februari 2009, 06:26
Administrator Group

Det kan finnas program på maskinen som kommer att göra en backup CD, beroende på märke / modell. Annat än att du bör ha en återhämtning partition (en del av hårddisken fördelas med konfigurationsfiler att göra en återställningspunkt). Återigen, beror på märke / modell.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 14 februari 2009, 12:38
Ledamot Gruppen

De ei är en ei system ei 204 Jag har tyred återhämtning genom att trycka på R, men det går det till återvinning läge nd bara dör och säger wont återvinning corupt uppgifter
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Är Windows en True operativsystem, eller är det MS-DOS? ComputerRepairStpete Windows-operativsystem 1 7 oktober 2009 17:13
Installera operativsystem på ett USB - Coolyxxx General Software Chat 7 2 mars 2009 16:50
Två operativsystem på en dator - Windows Vista och XP Dual Boot TenQ Windows-operativsystem 1 11 februari 2009 12:05
POST säger jag har 2 Operativsystem Arriflex Windows-operativsystem 5 22 december 2007 17:25
Jämföra operativsystem! superfly General Software Chat 4 24 april 2007 06:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.