![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hej, kan du få windows installerat, jag hade köpt min dator från pcworld AEI-system i Windows XP Jag har windows serienummer på baksidan, men en grupp licens från dsgi är de i alla fall jag kan få en Windows XP-skivan från någon eller göra ett av en annan datorn och sätta mitt serienummer på det. Tack Förlåt om jag inte högt för att skriva något sådant. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan finnas program på maskinen som kommer att göra en backup CD, beroende på märke / modell. Annat än att du bör ha en återhämtning partition (en del av hårddisken fördelas med konfigurationsfiler att göra en återställningspunkt). Återigen, beror på märke / modell.
| |||
| |||
| De ei är en ei system ei 204 Jag har tyred återhämtning genom att trycka på R, men det går det till återvinning läge nd bara dör och säger wont återvinning corupt uppgifter |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är Windows en True operativsystem, eller är det MS-DOS? | ComputerRepairStpete | Windows-operativsystem | 1 | 7 oktober 2009 17:13 |
| Installera operativsystem på ett USB - | Coolyxxx | General Software Chat | 7 | 2 mars 2009 16:50 |
| Två operativsystem på en dator - Windows Vista och XP Dual Boot | TenQ | Windows-operativsystem | 1 | 11 februari 2009 12:05 |
| POST säger jag har 2 Operativsystem | Arriflex | Windows-operativsystem | 5 | 22 december 2007 17:25 |
| Jämföra operativsystem! | superfly | General Software Chat | 4 | 24 april 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |