mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan ikke slette gamle brugerprofil

Reply

Thread Tools
Old 10 januar 2008, 15:41
Ny Medlem Gruppen

Default Kan ikke slette gamle brugerprofil

Jeg har lige afsluttet en ny installation af Windows Media Center, men nu har bemærket, at min gamle brugerens profil er stadig lagret i c-drevet. Profilen viser ikke i brugerprofiler afsnittet i kontrolpanelet Jeg kan heller ikke få adgang til eller slette filen som det tidligere var beskyttet med adgangskode på den gamle installere.
Er der nogen måde denne fil kan blive slettet, da det optage det meste af min harddisk.
Old 10 januar 2008, 17:57
Bandlyst Gruppen

skal du omformatere igen, men gør shure, at du sletter den partition, og foretag en ny

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 10 januar 2008, 19:01
Redaktør Gruppen

Delprof.exe er en kommando-linje værktøj, du kan bruge til at slette brugerprofiler

http://www.microsoft.com/Downloads/d...displaylang=en

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.