![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb zojuist een nieuwe installatie van windows media center, maar hebben nu gemerkt dat mijn oude profiel is nog steeds opgeslagen in de C-schijf. Het profiel wordt niet weergegeven in de gebruikersprofielen sectie in bedieningspaneel, noch kan ik de toegang tot of het verwijderen van het bestand zoals het is eerder een wachtwoord beveiligd op de oude installatie. Is er een manier waarop dit bestand kan worden verwijderd als het is toegang tot de meeste van mijn harde schijf. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| moet je weer opnieuw maken, maar zeker dat u de partitie en maak een nieuwe
| |||
| |||
| Delprof.exe is een command-line hulpprogramma dat u kunt gebruiken voor het verwijderen gebruikersprofielen http://www.microsoft.com/Downloads/d...displaylang=en |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan Niet Verwijderen oude gebruikersnaam Mappen | yorkie2009 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | De 5 juli 2009 13:47 |
| HELP! Fout bij het laden gebruikersprofiel na back-up server | Brandon8504 | Windows besturingssystemen | 0 | 31 mei 2009 23:02 |
| Vampirefreaks.com profiel | BlackSnake | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 11 apr 2008 06:19 |
| Low Profile | Fondamento | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 15 nov 2007 09:07 |
| Laag profiel gfx helpen alstublieft | Cew27 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 10 okt 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |