mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Kan inte radera gamla användarprofil

Reply

Thread Tools
Old 10 januari 2008, 15:41
New Member Group

Default Kan inte radera gamla användarprofil

Jag har just avslutat en ny installation av Windows Media center men har nu upptäckt att min gamla användarprofil är fortfarande lagras i C-enheten. Profilen visar inte i användarprofiler avsnitt i kontrollpanelen heller kan jag få tillgång till eller ta bort filen som tidigare var lösenordsskyddad på den gamla installationen.
Finns det något sätt den här filen kan tas bort eftersom den tar upp det mesta av min hårddisk.
Old 10 januari 2008, 17:57
Banned Group

du behöver formatera om igen men gör Shure att du tar bort partitionen och göra en ny

Mitt System: #

Processor (s):
Intel P4
Moderkort:
ECS 915pla2
RAM Minne:
1GB
Grafikkort (s):
ATI Radeon x1050
Ljudkort:
diamant Xtreme 7.1
Hårddisk (s):
160GB
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo-enhet DVD + /-RW
Mål / PSU:
antech/x-power585
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
trådlös
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 10 januari 2008, 19:01
Moderator-gruppen

Delprof.exe är en kommando-line verktyg som du kan använda för att ta bort användarprofiler

http://www.microsoft.com/Downloads/d...displaylang=en

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Kan inte ta bort gamla User Mappar yorkie2009 General Software Chat 2 5 juli 2009 13:47
HJÄLP! Fel vid laddning användarprofil efter server backup Brandon8504 Windows-operativsystem 0 31 maj 2009 23:02
Vampirefreaks.com profil BlackSnake Web Design, Hosting & SEO 1 11 april 2008 06:19
Lågprofil fondamento Grafikkort & Skärmar 2 15 november 2007 09:07
Lågprofil Gfx hjälp behaga Cew27 Grafikkort & Skärmar 2 10 oktober 2007 05:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.