![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har just avslutat en ny installation av Windows Media center men har nu upptäckt att min gamla användarprofil är fortfarande lagras i C-enheten. Profilen visar inte i användarprofiler avsnitt i kontrollpanelen heller kan jag få tillgång till eller ta bort filen som tidigare var lösenordsskyddad på den gamla installationen. Finns det något sätt den här filen kan tas bort eftersom den tar upp det mesta av min hårddisk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du behöver formatera om igen men gör Shure att du tar bort partitionen och göra en ny
| |||
| |||
| Delprof.exe är en kommando-line verktyg som du kan använda för att ta bort användarprofiler http://www.microsoft.com/Downloads/d...displaylang=en |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan inte ta bort gamla User Mappar | yorkie2009 | General Software Chat | 2 | 5 juli 2009 13:47 |
| HJÄLP! Fel vid laddning användarprofil efter server backup | Brandon8504 | Windows-operativsystem | 0 | 31 maj 2009 23:02 |
| Vampirefreaks.com profil | BlackSnake | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 11 april 2008 06:19 |
| Lågprofil | fondamento | Grafikkort & Skärmar | 2 | 15 november 2007 09:07 |
| Lågprofil Gfx hjälp behaga | Cew27 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 10 oktober 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |