![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Okay, så jeg logger på i går, og jeg er straks bedt om en "kan ikke finde de tilhørende filer eller fil hierarki med denne bruger", eller lignende. ![]() Øjeblikkeligt at mistænke nogen har slettet min helt bibliotek af personlige filer, jeg rodede rundt for dem kun for at finde noget. Nu vil jeg vide, hvem der kunne have gjort, men jeg ønsker blot at sørge for, at dette er afgjort en sag ren, tilsigtet sletning, ikke noget uheld. Jeg ved det sikkert ikke er tilfældet, men er der en chance for, at nogle bizarre scenarie eller begivenhed kunne samtidig slette alt undtagen de grundlæggende bruger filer? Alle multi-bruger software stadig, bare alt det specifikke til min ejerskab var borte. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du fortælle os det nøjagtige fejlmeddelelse, og hvad OS du bruger
| |||
| |||
| Jeg bruger XP Pro, og forsøger ihærdigt på at huske på her, tror jeg, det sagde; »Kan du ikke finde filerne i forbindelse med denne bruger", hvorefter jeg er logget ind, Windows foretaget væsentlige genskabe kernen bruger filer, som gør mig til at tænke på min profil var hovedsagelig sendt i glemmebogen - men var det ikke. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan ikke hitte skrift fil C: \ WINDOWS \ system32 \ Lio.vbs | blubla | Virus, Spyware & Sikkerhed | 17 | 26 oktober 2009 16:39 |
| Sådan ændres Ikoner for filer?! Ikke Filtyper eller mapper, at hver enkelt fil. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 1 | 26 juli 2009 05:10 |
| . NRG fil? Jeg kan ikke okpen min musikfiler siden jeg afinstalleret Nero | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 3 | 3 januar 2008 06:20 |
| Hvordan kan jeg ændre Windows fil brugernavn? | xAlanxEnglandx | Windows-operativsystemer | 1 | 28th Dec 2007 16:33 |
| Kan du ændre filformat til Windows Media-fil? | confused21 | Windows-operativsystemer | 1 | 17 november 2007 03:27 |
| Thread Tools | |
| |