mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan du ikke finde de tilhørende filer eller fil hierarki med denne bruger

Reply

Thread Tools
Old 4. maj 2009, 06:05
Ny Medlem Gruppen

Default Kan du ikke finde de tilhørende filer eller fil hierarki med denne bruger

Okay, så jeg logger på i går, og jeg er straks bedt om en "kan ikke finde de tilhørende filer eller fil hierarki med denne bruger", eller lignende.

Øjeblikkeligt at mistænke nogen har slettet min helt bibliotek af personlige filer, jeg rodede rundt for dem kun for at finde noget. Nu vil jeg vide, hvem der kunne have gjort, men jeg ønsker blot at sørge for, at dette er afgjort en sag ren, tilsigtet sletning, ikke noget uheld.

Jeg ved det sikkert ikke er tilfældet, men er der en chance for, at nogle bizarre scenarie eller begivenhed kunne samtidig slette alt undtagen de grundlæggende bruger filer?

Alle multi-bruger software stadig, bare alt det specifikke til min ejerskab var borte.

Skål
Old 4. maj 2009, 07:54
Donor-Gruppen

Default Kan du ikke finde de tilhørende filer eller fil hierarki med denne bruger

Kan du fortælle os det nøjagtige fejlmeddelelse, og hvad OS du bruger

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4. maj 2009, 08:28
Ny Medlem Gruppen

Jeg bruger XP Pro, og forsøger ihærdigt på at huske på her, tror jeg, det sagde;

»Kan du ikke finde filerne i forbindelse med denne bruger", hvorefter jeg er logget ind, Windows foretaget væsentlige genskabe kernen bruger filer, som gør mig til at tænke på min profil var hovedsagelig sendt i glemmebogen - men var det ikke.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan ikke hitte skrift fil C: \ WINDOWS \ system32 \ Lio.vbs blubla Virus, Spyware & Sikkerhed 17 26 oktober 2009 16:39
Sådan ændres Ikoner for filer?! Ikke Filtyper eller mapper, at hver enkelt fil. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 1 26 juli 2009 05:10
. NRG fil? Jeg kan ikke okpen min musikfiler siden jeg afinstalleret Nero Kona1984hawaii Multimedia & Codecs 3 3 januar 2008 06:20
Hvordan kan jeg ændre Windows fil brugernavn? xAlanxEnglandx Windows-operativsystemer 1 28th Dec 2007 16:33
Kan du ændre filformat til Windows Media-fil? confused21 Windows-operativsystemer 1 17 november 2007 03:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.