vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Ei löydä siihen liittyvät tiedostot tai tiedoston hierarkia kanssa tämän käyttäjän

Reply

Thread Tools
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 06:05
Uusi Jäsen

Okei, joten kirjaudu eilen ja olen heti kehotteen, joka "ei löydä siihen liittyvät tiedostot tai tiedoston hierarkia tämän käyttäjä", tai vastaavaa.

Hetkessä epäillä joku on Poistin koko kirjaston henkilökohtaisia tiedostoja, olen juurtunut noin heille vain löytää mitään. Nyt tiedän, joka olisi voinut tehdä, mutta haluan vain varmistaa, että tämä on varmasti kyse siitä, että puhdas, tahallinen poistetaan, ei jotain vahingossa.

Tiedän, se on luultavasti ole, mutta on olemassa mahdollisuus, että jotkut outoa skenaario tai tapahtuman voisi samanaikaisesti poistaa kaiken muun paitsi perusasetuksen käyttäjien tiedostot?

Kaikki monen käyttäjän ohjelmiston edelleen, aivan kaiken nimenomaan minun omistus oli poissa.

Hurraa
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 07:54
Rahoittajien ryhmän

Voitteko kertoa meille tarkka virheilmoitus ja mitä OS käytät

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 08:28
Uusi Jäsen

Olen käyttäen XP Pro ja yrittää vaikea muistaa täällä olen sitä mieltä, että sanoi;

"Ei löydy liittyvät tiedostot tämän käyttäjän ', jonka jälkeen olen kirjautunut sisään, Windows edennyt pääosin uudestaan ydin käyttäjien tiedostot, mikä tekee minut ajattelemaan profiiliini oli pääosin lähetti unohduksiin - mutta ei ollut.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.