![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Okei, joten kirjaudu eilen ja olen heti kehotteen, joka "ei löydä siihen liittyvät tiedostot tai tiedoston hierarkia tämän käyttäjä", tai vastaavaa. ![]() Hetkessä epäillä joku on Poistin koko kirjaston henkilökohtaisia tiedostoja, olen juurtunut noin heille vain löytää mitään. Nyt tiedän, joka olisi voinut tehdä, mutta haluan vain varmistaa, että tämä on varmasti kyse siitä, että puhdas, tahallinen poistetaan, ei jotain vahingossa. Tiedän, se on luultavasti ole, mutta on olemassa mahdollisuus, että jotkut outoa skenaario tai tapahtuman voisi samanaikaisesti poistaa kaiken muun paitsi perusasetuksen käyttäjien tiedostot? Kaikki monen käyttäjän ohjelmiston edelleen, aivan kaiken nimenomaan minun omistus oli poissa. Hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voitteko kertoa meille tarkka virheilmoitus ja mitä OS käytät
| |||
| |||
| Olen käyttäen XP Pro ja yrittää vaikea muistaa täällä olen sitä mieltä, että sanoi; "Ei löydy liittyvät tiedostot tämän käyttäjän ', jonka jälkeen olen kirjautunut sisään, Windows edennyt pääosin uudestaan ydin käyttäjien tiedostot, mikä tekee minut ajattelemaan profiiliini oli pääosin lähetti unohduksiin - mutta ei ollut. |