mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Vindt u niet de bijbehorende bestanden of bestand hiërarchie met deze gebruiker

Reply

Thread Tools
Old 4 mei 2009, 06:05
Nieuw Lid Fractie

Default Vindt u niet de bijbehorende bestanden of bestand hiërarchie met deze gebruiker

Oke, dus ik inloggen op gisteren en ben meteen gevraagd door een "niet kunnen vinden van de bijbehorende bestanden of bestand hiërarchie met deze gebruiker", en dergelijke.

Direct vermoeden iemand heeft geschrapt mijn hele bibliotheek van persoonlijke bestanden, ik geworteld rond voor hen alleen te vinden niets. Nu, ik weet wie dit heeft kunnen doen, maar ik wil alleen maar om ervoor te zorgen dat dit is zeker een geval van pure, opzettelijk wissen, niet iets dat per ongeluk.

Ik weet het is waarschijnlijk niet het geval, maar is er een kans dat sommige bizarre scenario of evenement kan gelijktijdig verwijderen alles behalve de gebruiker bestanden?

Alle multi-user software nog steeds, net alles specifiek voor mijn eigendom was weg.

Sante
Old 4 mei 2009, 07:54
Donor Groep

Default Vindt u niet de bijbehorende bestanden of bestand hiërarchie met deze gebruiker

Kunt u ons de exacte foutmelding en wat OS dat je gebruikt

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4 mei 2009, 08:28
Nieuw Lid Fractie

Ik gebruik XP Pro, en proberen moeilijk te onthouden hier, ik denk dat hij zei;

'Kan de bestanden niet vinden in verband met deze gebruiker ", waarna ik ingelogd, Windows overgegaan tot recreëren in wezen de kern gebruiker bestanden, die doet me denken dat mijn profiel was in wezen verstuurd in vergetelheid - maar was het niet.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.