![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Okej, så jag logga in igår och jag är direkt föranledd av en "kan inte hitta de associerade filer eller fil hierarkin med denna användare, eller liknande. ![]() Instantly misstänka att någon har strukit hela mitt bibliotek av personliga filer, jag rotade runt endast för dem att hitta någonting. Jag vet vem som kunde ha gjort, men jag vill bara att detta är definitivt ett fall av ren, avsiktlig radering, inte något misstag. Jag vet att det antagligen inte är fallet, men är det en slump att vissa bisarra situation eller händelse kan samtidigt ta bort allt utom det grundläggande användarens filer? Allt flera användare programvara fortfarande, precis allt är specifika för mitt ägande var borta. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du berätta exakt felmeddelande och det operativsystem du använder
| |||
| |||
| Jag använder XP Pro och försöker hårt för att komma ihåg här tror jag det sagt; "Kan inte hitta filer som är förknippade med den här användaren", efter som jag loggat in Windows förlöpt väsentligen återskapa kärnan användarens filer, vilket gör att jag tror att min profil i huvudsak sänds i glömska - men inte var. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan inte hitta Script File C: \ WINDOWS \ system32 \ Lio.vbs | blubla | Virus, spionprogram och säkerhet | 17 | 26 OKTOBER 2009 16:39 |
| Hur till Ändra ikoner för filer? Inte Filtyper eller mappar varje enskilt ärende. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystem | 1 | 26 juli 2009 05:10 |
| . NRG fil? Jag kan inte okpen mina musikfiler sedan jag avinstallerade Nero | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 3 | 3 januari 2008 06:20 |
| Hur ändrar jag Windows-fil användarnamn? | xAlanxEnglandx | Windows-operativsystem | 1 | 28 december 2007 16:33 |
| Kan man ändra filformat för Windows Media-fil? | confused21 | Windows-operativsystem | 1 | 17 november 2007 03:27 |
| Thread Tools | |
| |