mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan ikke få data ud af min gamle harddisk - Forkert Tilladelser - behovet for at tage Ejerskab

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2009, 23:18
Ny Medlem Gruppen

Default Kan ikke få data ud af min gamle harddisk - Forkert Tilladelser - behovet for at tage Ejerskab

Nå, for nylig min computer ned og jeg mistede alle mine musik og billeder. Jeg troede, alt var gået, men jeg mindes, at jeg havde alt på en gammel harddisk fra en computer, hvis strømforsyning gik ud. Jeg fik en SATA til USB-adapter, og den er tilsluttet og tændt bøde. Jeg var i stand til at få nogle af min musik ud, men kun i visse filer. Da jeg forsøgte at åbne en af de andre filer, det sagde jeg ikke havde tilladelse til at åbne filerne. Jeg gik gennem prompterne men jeg kan ikke finde ud af hvad de skal gøre. Jeg forsøgte at overtage ejerskabet af harddisken, mapperne, selv enkelte filer, men intet virkede. Er der nogen, der ved, hvad de skal gøre, fordi jeg ville være devestated hvis jeg har mistet min ferie billeder. Mange tak for din hjælp.

Bemærk: Min harddisk var fra en XP-computer, og computeren Im forsøger at flytte filer til, er Vista. Jeg har en XP-computer, som jeg kunne bruge, hvis Vista blot plejer arbejde. Hvis det plejer arbejdet med vista ved du, hvordan du får det til at fungere på XP?
Old 23 april 2009, 04:35
Donor-Gruppen

Default Kan ikke få data ud af min gamle harddisk - Forkert Tilladelser - behovet for at tage Ejerskab

Have et lille læs her og se om det hjælper.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Der er noget galt med min harddisk cheesepuff General Hardware Chat 12 13 april 2009 14:21
Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. XPC465 Drives & flytbare medier 1 3 marts 2009 06:46
Harddisk Tilladelser i Vista? Haun Windows-operativsystemer 1 28th Dec 2008 19:08
Hjælp at hente data fra den gamle harddisk sls2k8 Drives & flytbare medier 16 29 februar 2008 08:29
Hvorfor kan jeg ikke få adgang til data på min harddisk? j323mo Drives & flytbare medier 3 31 januar 2008 23:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.