Kan ikke få data ud af min gamle harddisk - Forkert Tilladelser - behovet for at tage Ejerskab Nå, for nylig min computer ned og jeg mistede alle mine musik og billeder. Jeg troede, alt var gået, men jeg mindes, at jeg havde alt på en gammel harddisk fra en computer, hvis strømforsyning gik ud. Jeg fik en SATA til USB-adapter, og den er tilsluttet og tændt bøde. Jeg var i stand til at få nogle af min musik ud, men kun i visse filer. Da jeg forsøgte at åbne en af de andre filer, det sagde jeg ikke havde tilladelse til at åbne filerne. Jeg gik gennem prompterne men jeg kan ikke finde ud af hvad de skal gøre. Jeg forsøgte at overtage ejerskabet af harddisken, mapperne, selv enkelte filer, men intet virkede. Er der nogen, der ved, hvad de skal gøre, fordi jeg ville være devestated hvis jeg har mistet min ferie billeder. Mange tak for din hjælp.
Bemærk: Min harddisk var fra en XP-computer, og computeren Im forsøger at flytte filer til, er Vista. Jeg har en XP-computer, som jeg kunne bruge, hvis Vista blot plejer arbejde. Hvis det plejer arbejdet med vista ved du, hvordan du får det til at fungere på XP? |