| Nou, onlangs mijn computer crashte en ik verloor al mijn muziek en foto's. Ik dacht dat alles was weg, maar ik bedacht dat ik moest alles op een oude harde schijf van een computer waarvan de voeding ging naar buiten. Ik heb een SATA-naar-USB-adapter en is aangesloten en ingeschakeld geldboete. Was ik in staat om enkele van mijn muziek af, maar alleen in bepaalde bestanden. Toen ik probeerde om een van de andere bestanden die hij zei dat ik geen toestemming voor toegang tot de bestanden. Ik ging door de aanwijzingen, maar ik kan niet achterhalen wat te doen. Ik heb geprobeerd om de eigendom van de harde schijf, mappen, zelfs individuele dossiers, maar niets werkte. Weet iemand wat te doen want ik zou devestated als ik verloor mijn vakantie foto's. Thank you very much for your help.
Opmerking: Mijn harde schijf was van een XP-computer en de computer Im proberen om de bestanden naar is Vista. Ik heb een XP-computer die ik kon gebruiken als Vista net wont werk. Als het gewoon werken op vista weet je hoe het werkt op XP? |