![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg forsøger at rydde op i en mappe i Windows XP, og når jeg forsøger at vælge noget over 30 elementer (i dette tilfælde sange) og højreklik for at nedbringe / slette / etc mappen holder op med at reagere eller de-klik dem for mig. Jeg er også ved hjælp af en bærbar computer, hvis det hjælper. Jeg kan gøre det på min anden computer, så hvorfor kan jeg ikke her? Er der nogen måde at vælge flere elementer uden at det sker? Tak, Zach |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Hjem Build
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Uønskede emner, som vises i TOC store Word 2007 doc | Schnauzer4 | Office Suites & Applications | 7 | 19 oktober 2008 16:52 |
| Behov for rådgivning, hvis disse varer er kompatible, kan du hurtigt kig! | paul4skin | General Hardware Chat | 13 | 22. sep 2008 11:49 |
| Sådan vælges et bundkort | icu222much | CPU, bundkort og RAM | 5 | 9 juni 2008 14:10 |
| Please kan du hjælpe mig med at vælge en passende server for min lille virksomhed | vishy01234 | General Hardware Chat | 3 | 2 juni 2008 19:04 |
| Proceslinje emner, som vises / forsvinder | Zack | Windows-operativsystemer | 9 | 30 august 2007 10:58 |
| Thread Tools | |
| |