![]() |
|
| |||
| |||
| I am trying to clean up een map in Windows XP en wanneer ik probeer te selecteren iets meer dan 30 punten (in dit geval muziek) en klik met de rechtermuisknop om te knippen / verwijderen / etc de map niet meer reageert of de-klikken ze voor mij. Ik ben ook met behulp van een laptop als dat helpt. Ik kan dit doen op mijn andere computer, dus waarom kan ik niet hier? Is er geen weg meer items te selecteren, zonder dat dit gebeurt? Bedankt, Zach |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Home Bouw
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ongewenste objecten in TOC van grote Word 2007 doc | Schnauzer4 | Office Suites & Toepassingen | 7 | 19 okt 2008 16:52 |
| Advies nodig als deze items zijn, neem dan snel kijken! | paul4skin | Algemeen Hardware Chat | 13 | 22e sep 2008 11:49 |
| Hoe selecteert u een moederbord | icu222much | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 9 juni 2008 14:10 |
| Kunt u mij helpen kies een geschikte server voor mijn kleine bedrijf | vishy01234 | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 2 juni 2008 19:04 |
| Taakbalk objecten Verschijnend / Verdwijnende | Zack | Windows besturingssystemen | 9 | 30 aug 2007 10:58 |
| Thread Tools | |
| |