![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg prøver å rydde opp i en mappe i Windows XP, og når jeg prøver å velge noe over 30 eks (i dette tilfellet sanger) og høyreklikk for å klippe / delete / etc mappen svarer ikke, eller de-klikk dem for meg. Jeg er også å bruke en bærbar hvis det hjelper. Jeg kan gjøre dette på en annen datamaskin, så hvorfor kan jeg ikke her? Er det mulig å velge flere elementer uten at dette skjer? Takk, Zach |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Hjem Bygg
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Uønskede eks vises i innholdsfortegnelsen av store ord 2007 doc | Schnauzer4 | Office Suites & Applications | 7 | 19 oktober 2008 16:52 |
| Trenger du råd om disse elementene er kompatibelt, kan du raskt blikk! | paul4skin | General Hardware Chat | 13 | 22. sep 2008 11:49 |
| Hvordan velge et hovedkort | icu222much | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 9 juni 2008 14:10 |
| Vær kan du hjelpe meg å velge en passende server for en liten bedrift | vishy01234 | General Hardware Chat | 3 | 2 juni 2008 19:04 |
| Oppgavelinjen elementer vises / forsvinne | Zack | Windows-operativsystemer | 9 | 30 august 2007 10:58 |
| Thread Tools | |
| |