![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on kotona rakennettu tietokone, jossa on käytetty useita näyttöjä ennen. Olen 2x 9600gt, joka evga 680i. SLI ei ole käytössä. kun i mennä näytön ominaisuudet, all asettaminen ja napsauta sovelleta. se vain nollaa kaikki asetukset ja monitorin ei ole vielä liitetty ... Minulla ei ole aavistustakaan, mikä ongelma on tai ratkaisua, apua olisi arvostettu. Kiitos, Kellokoneisto |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| IE jäätävää UP - Useita koneita - useita käyttöjärjestelmiä | ehsankhan | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 9th Jun 2009 12:42 |
| Haluatko tehdä Mukautettu Näyttää for Your G15? Katsokaa tätä! | cheesepuff | General Software Chat | 2 | 21. helmikuu 2009 16:47 |
| Näyttöasetukset muutoksen jälkeen uudelleen käynnistyksen | P5200 | General Software Chat | 7 | 28th Oct 2008 19:57 |
| Näytön asetukset | devita23 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 11. marraskuu 2007 06:18 |
| Syy Näytön asetukset muuttaminen? | casselle | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 3. Sep 2007 01:31 |
| Thread Tools | |
| |