![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een huis gebouwd computer die is gebruikt voor meerdere beeldschermen. Ik heb 2x 9600gt op een evga 680i. SLI is niet ingeschakeld. wanneer ik ga naar Eigenschappen voor Beeldscherm, stelt de instelling en klik op Toepassen. het gewoon opnieuw alle instellingen en de monitor is nog niet bijgevoegd ... Ik heb geen idee wat het probleem is of de oplossing, geen hulp zou worden gewaardeerd. Bedankt, Clockwork |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| IE Bevriezing UP - Meerdere machines - Meerdere besturingssystemen | ehsankhan | Web Browsers & FTP Clients | 1 | De 9 juni 2009 12:42 |
| Wanna Make Custom Displays voor Uw G15? Kijk dit! | cheesepuff | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 21 feb 2009 16:47 |
| Weergave-instellingen wijzigen na opnieuw opstarten | P5200 | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 28 okt 2008 19:57 |
| Beeldscherminstellingen | devita23 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 11 nov 2007 06:18 |
| Reden voor Beeldscherminstellingen Veranderen? | casselle | Windows besturingssystemen | 4 | 3e sep 2007 01:31 |
| Thread Tools | |
| |