mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan ikke angi visningsinnstillinger for flere skjermer

Reply

Thread Tools
Old 6 juni 2009, 15:23
New Member Group

Default Kan ikke angi visningsinnstillinger for flere skjermer

Jeg har en hjemmelaget innebygd datamaskin som har brukt flere skjermer før. Jeg har 2x 9600gt på et evga 680i. SLI er ikke aktivert.

når jeg går inn i Skjermegenskaper, sette alle innstillingene og klikk gjelder. det bare tilbakestilles alle innstillingene og skjerm er fortsatt ikke festet ...

Jeg aner ikke hva problemet er eller løsning, noen hjelpe ville være verdsatt.

Takk,
Clockwork
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
IE underkjølt UP - flere maskiner - flere operativsystemer ehsankhan Nettlesere & FTP Clients 1 9 juni 2009 12:42
Vil gjøre Custom Skjermer for G15? Se på dette! cheesepuff General Software Chat 2 21 februar 2009 16:47
Displayinnstillinger endring etter re-boot P5200 General Software Chat 7 28 oktober 2008 19:57
Skjerminnstillinger devita23 Kabinetter & Skjermer 1 11 nov 2007 06:18
Grunnen til Skjerminnstillinger Endre? casselle Windows-operativsystemer 4 3dje sep 2007 01:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.