Kan ikke starte op fra USB HDD + Thumbdrive (BSOD) hej.
Jeg har et problem opstart fra enten min usb stick, eller min USB-harddisk ved hjælp af Windows XP Pro. min bios er sat til muliggøre usb boot, og vinduer held kopier filer er nødvendige i forbindelse med den indledende opsætning. Når filerne er blevet kopieret til drevet og genstarter, min computer derefter forsøger at starte op fra USB (Windows XP loading skærmen vises i 4 sekunder, og derefter fryser) og jeg altid får denne fejl
"typiske BSOD"
tekniske oplysninger:
*** STOP: 0x0000007B (Oxf78A2524, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000)
Jeg har ikke installeret noget nyt hardware, bortset fra 1 GIG DDR-ram, men jeg tog den ud for at sikre, at det var ikke problemet, og jeg stadig få BSOD.
Please, nogen ved, hvad sker der? Dette er virkelig irriterende. Et stykke tid siden var jeg i stand til at starte op fra min USB HDD der er 60 GB, nu jeg får denne fejl når jeg forsøger at starte op fra USB HDD eller USB Stick og begge er anerkendt i BIOS. Jeg har ikke en IDE HDD, og heller ikke diskettedrev. Er der nogen diagnose værktøjer jeg kan bruge til at teste for at se, om noget i min computer er ikke? Jeg var i stand til at tage både USB-drev til venner hosue og de er begge anerkendte bortset fra dem, som allerede er anerkendt i min bios.
Tak |