![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei. Minulla on ongelma käynnistetään joko minun usb kiinni, tai minun usb-kovalevyn avulla Windows XP Pro. minun bios on asetettu, jotta usb boot, ja ikkunat onnistuneesti kopioi tiedostoja tarvitaan aikana alkuasetukset. Kun tiedostot on kopioitu asemaan ja käynnistyy uudelleen, minun tietokone sitten yrittää käynnistää usb (Windows Xp lastaus näytössä näkyy 4 sekuntia, sitten jäätyy) ja olen aina tämän virheen "tyypillinen BSOD" tekniset tiedot: *** STOP: 0x0000007B (Oxf78A2524, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000) I havent asentanut mitään uusia laitteita lukuun ottamatta 1 GIG DDR ram, mutta otin sen pois varmistaa, että wasn't ongelma ja olen edelleen saada BSOD. Please, kukaan tiedä whats going on? Tämä on todella ärsyttävää. Jokin aika sitten minulla oli mahdollisuus käynnistää minun USB-kiintolevy, joka on 60 GB, nyt saan tämän virheilmoituksen, kun yritän käynnistää USB-kiintolevylle tai USB Stick ja molemmat ovat tunnustettu bios. Minulla ei ole IDE HDD, eikä levykeasema. Onko diagnostiikan työkaluja voin käyttää testata, onko mitään minun tietokone ei? Minulla oli mahdollisuus ottaa sekä USB-asemat ystävien hosue ja ne ovat molemmat tunnustettu syrjään niistä jo tunnustettu minun bios. Kiitos |
|
| |||
| |||
| No, koska olet ottanut molempien laitteiden toiseen tietokoneeseen ja ne toimi hyvin, saa minut uskomaan, siinä on jotain vikaa, USB-väylä. Haluan yrittää saada toisen USB-keskittimeen, joka PCI-laite ja katso jos se korjaa ongelman. |
|
| |||
| |||
| haluaisitte epäillä siinä on jotain erityisesti vialla minun usb hub? koska asemat toimivat hyvin jo nyt, samoin kuin kaikki muu kytketty niitä. |
|
| |||
| |||
| Tarkoitin * bussit * |