Kan niet opstarten vanaf USB HDD + Thumbdrive (BSOD) hallo.
Ik heb een probleem opstarten vanaf hetzij mijn usb stick, of mijn usb-harde schijf met Windows XP Pro. mijn bios is ingesteld om de usb-boot, en ramen met succes kopieën van bestanden die nodig zijn tijdens de initiële setup. Nadat de bestanden zijn gekopieerd naar het station en herstart, mijn computer is, probeert te booten van USB (Windows XP laad scherm verschijnt gedurende 4 seconden, dan bevriest) en ik krijg altijd deze fout
"typische BSOD"
technische gegevens:
*** STOP: 0x0000007B (Oxf78A2524, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000)
Ik havent geïnstalleerd alle nieuwe hardware, behalve voor 1 GIG DDR RAM, maar ik vond het uit om er zeker van dat dat wasnt het probleem en ik nog steeds BSOD.
Alsjeblieft, iedereen weet wat er aan de hand? Dit is echt vervelend. Een tijdje geleden was ik in staat om het opstarten van mijn USB-harde schijf die is 60 GB, nu krijg ik deze foutmelding als u probeert te booten van USB harde schijf of USB-stick en beide zijn opgenomen in de bios. Ik heb niet een IDE harde schijf, noch diskettestation. Zijn er diagnostiek hulpmiddelen kan ik gebruiken om te testen om te zien of er iets in mijn computer is niet? Ik was in staat om zowel USB-drives aan vrienden hosue en ze zijn beide erkend afgezien van hen reeds erkend in mijn BIOS.
Bedankt |