mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Kan niet opstarten vanaf USB HDD + Thumbdrive (BSOD)

Reply

Thread Tools
Old 27 maart 2009, 08:06
Lid Fractie

Default Kan niet opstarten vanaf USB HDD + Thumbdrive (BSOD)

hallo.

Ik heb een probleem opstarten vanaf hetzij mijn usb stick, of mijn usb-harde schijf met Windows XP Pro. mijn bios is ingesteld om de usb-boot, en ramen met succes kopieën van bestanden die nodig zijn tijdens de initiële setup. Nadat de bestanden zijn gekopieerd naar het station en herstart, mijn computer is, probeert te booten van USB (Windows XP laad scherm verschijnt gedurende 4 seconden, dan bevriest) en ik krijg altijd deze fout

"typische BSOD"

technische gegevens:

*** STOP: 0x0000007B (Oxf78A2524, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000)

Ik havent geïnstalleerd alle nieuwe hardware, behalve voor 1 GIG DDR RAM, maar ik vond het uit om er zeker van dat dat wasnt het probleem en ik nog steeds BSOD.

Alsjeblieft, iedereen weet wat er aan de hand? Dit is echt vervelend. Een tijdje geleden was ik in staat om het opstarten van mijn USB-harde schijf die is 60 GB, nu krijg ik deze foutmelding als u probeert te booten van USB harde schijf of USB-stick en beide zijn opgenomen in de bios. Ik heb niet een IDE harde schijf, noch diskettestation. Zijn er diagnostiek hulpmiddelen kan ik gebruiken om te testen om te zien of er iets in mijn computer is niet? Ik was in staat om zowel USB-drives aan vrienden hosue en ze zijn beide erkend afgezien van hen reeds erkend in mijn BIOS.

Bedankt
Old 29 mar 2009, 20:40
Nieuw Lid Fractie

Nou ja, overweegt u heeft beide apparaten naar een andere computer en ze werkte prima, brengt me op het idee dat er iets mis is met uw USB-bus. Ik zou proberen om een andere USB-hub van een PCI-apparaat, en kijk of dat fixes uw probleem.
Old 29 mar 2009, 21:40
Lid Fractie

zou u vermoedt dat er iets specifiek mis met mijn usb hub? omdat de stations werken nu, maar ook iets anders aangesloten op hen.
Old 29 mar 2009, 21:59
Lid Fractie

Ik bedoel * bus *
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Boot-Up Probleem - Windows XP Home of XP Media Edition Does Not Boot elanorbreton Windows besturingssystemen 3 2 oktober 2009 15:10
Windows XP Home Edition WON'T BOOT? (Toegang nodig tot Boot.ini) ryannathans Windows besturingssystemen 12 11 jul 2009 07:42
BSOD op Laptop Boot MJM Laptops, Mobiles & PDA's 0 19 jun 2009 07:13
Nr. opstartapparaat beschikbaar staking f1 het opnieuw proberen opstarten F2 voor setup utility - Cant installeren hbees888 Windows besturingssystemen 1 25 mei 2009 23:01
Dual Boot XP Nu Wont Boot NTLDR ontbreekt trayde Windows besturingssystemen 4 18 mrt 2009 07:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.