mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan ikke starte opp fra USB HDD + Thumbdrive (BSOD)

Reply

Thread Tools
Old 27th 2009 Mar, 08:06
Medlem Group

Default Kan ikke starte opp fra USB HDD + Thumbdrive (BSOD)

hallo.

Jeg har et problem med oppstart fra enten min USB-pinne eller min USB-harddisk med Windows XP Pro. min bios er satt til å aktivere usb boot og vinduer vellykket kopierer filer nødvendig under første installasjon. Når filene er kopiert til stasjonen og starter på nytt, min datamaskin og deretter forsøker å starte opp fra USB (Windows Xp lasting vises på 4 sekunder, og deretter fryser) og jeg alltid får denne feilen

"typisk BSOD"

Teknisk informasjon:

*** STOP: 0x0000007B (Oxf78A2524, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000)

Jeg har ikke installert noen nye maskinvaren unntatt 1 gig DDR ram, men jeg tok den ut for å kontrollere at det var ikke problemet, og jeg fortsatt får BSOD.

Please, noen vet hva som skjer? Dette er veldig irriterende. En stund siden jeg var i stand til å starte fra min USB HDD som er 60 GB, nå får jeg denne feilmeldingen når du prøver å starte opp fra USB HDD eller USB-pinne, og begge er anerkjent i bios. Jeg har ikke en IDE HDD, eller diskettstasjon. Er det noen diagnostiske verktøy jeg kan bruke til å prøve å se om noe i min datamaskin ikke? Jeg var i stand til å ta både USB-stasjoner til venner hosue og de er begge anerkjent bortsett fra dem allerede er innregnet i min bios.

Takk
Old 29 mars 2009, 20:40
New Member Group

Vel, vurderer du tok begge enhetene til en annen datamaskin, og de fungerte fint, fører meg til å tro det er noe galt med USB-bussen. Jeg vil prøve å få en annen USB-hub fra et PCI-enheten, og ser om det løser problemet.
Old 29 mars 2009, 21:40
Medlem Group

ville du mistenker at det er noe spesielt galt med USB-hub? fordi stasjonene fungerer bra akkurat nå, så vel som noe annet koblet til dem.
Old 29 mars 2009, 21:59
Medlem Group

Jeg mente * buss *
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.