![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
hallo.
Jeg har et problem med oppstart fra enten min USB-pinne eller min USB-harddisk med Windows XP Pro. min bios er satt til å aktivere usb boot og vinduer vellykket kopierer filer nødvendig under første installasjon. Når filene er kopiert til stasjonen og starter på nytt, min datamaskin og deretter forsøker å starte opp fra USB (Windows Xp lasting vises på 4 sekunder, og deretter fryser) og jeg alltid får denne feilen "typisk BSOD" Teknisk informasjon: *** STOP: 0x0000007B (Oxf78A2524, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000) Jeg har ikke installert noen nye maskinvaren unntatt 1 gig DDR ram, men jeg tok den ut for å kontrollere at det var ikke problemet, og jeg fortsatt får BSOD. Please, noen vet hva som skjer? Dette er veldig irriterende. En stund siden jeg var i stand til å starte fra min USB HDD som er 60 GB, nå får jeg denne feilmeldingen når du prøver å starte opp fra USB HDD eller USB-pinne, og begge er anerkjent i bios. Jeg har ikke en IDE HDD, eller diskettstasjon. Er det noen diagnostiske verktøy jeg kan bruke til å prøve å se om noe i min datamaskin ikke? Jeg var i stand til å ta både USB-stasjoner til venner hosue og de er begge anerkjent bortsett fra dem allerede er innregnet i min bios. Takk |
|
|
|||
|
|||
|
Vel, vurderer du tok begge enhetene til en annen datamaskin, og de fungerte fint, fører meg til å tro det er noe galt med USB-bussen. Jeg vil prøve å få en annen USB-hub fra et PCI-enheten, og ser om det løser problemet.
|
|
|
|||
|
|||
|
ville du mistenker at det er noe spesielt galt med USB-hub? fordi stasjonene fungerer bra akkurat nå, så vel som noe annet koblet til dem.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg mente * buss *
|