![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, tämä juuri muuttunut sen itse joitakin miten. nyt olen vihreää Käynnistä-painiketta ja loput alhaalta bar ja kaikki ulkoreuna ovat sinisiä ja kun siirryn näytön ohjauspaneelin ja napsauta ikkunat Klassikko minun teema tämä on, mitä saan. Theme tiedosto ei voi ladata täsmentämätön virhe. Tiedosto: C: \ windows \ resurssit \ Themes \ windows klassikko. teeman. Kiitos ideoita! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.kellys-korner-xp.com/top10faqs2.htm on osio "Miksi Windows XP Style vaihtaa Windows Classic Style?" ja ehdottaa korjauksia.
| |||
| |||
| Luulen, että hän haluaa, että harmaa teema, kuten Windows 98, voit kopioida tiedoston toisesta XP koneen ja katso jos se toimii? Jos ei pitäisi olla yksi online jonnekin =) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Re Activating Windows Via olosuhteena Muuta? | bonyjoy | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 22. kesäkuu 2009 01:39 |
| Vista ja Windows 7 (RC) Teema alkaen XP | rider200 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 2. Jun 2009 19:37 |
| Windows Vista - Vaihda salasana asettaminen | Tinkerbell | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 11. toukokuuta 2009 11:05 |
| Miten voin muuttaa Windows tiedosto käyttäjätunnus? | xAlanxEnglandx | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 28 Dec 2007 16:33 |
| Windows 2000 Pro Product Key muutos | Omer | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 2nd Lokakuu 2007 05:32 |
| Thread Tools | |
| |