mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan ikke installere opdateringer

Reply

Thread Tools
Old 19 December 2008, 10:19
Medlem Gruppen

Default Kan ikke installere opdateringer

Det har været irriterende mig de sidste par dage. Lige siden de problemer med Internet Explorer gang jeg har prøvet at installere opdateringer fra Microsofts hjemmeside. Men hver gang de er installeret og computeren genstarter den ikke starter korrekt. Alt, hvad jeg får, er en sort skærm. Jeg er tvunget til at genstarte min computer på hvilket tidspunkt det ikke et systemgendannelsespunkt. Jeg ønsker at få at installere disse opdateringer, så jeg har virkelig brug for noget hjælp her.
Old 23 December 2008, 15:44
Donor-Gruppen

Er lyder som en af de rettelser, der volder dig et problem. Kan du vælge blot en fix på et tidspunkt at installere (under "custom install") og får hver gjort? Så vil du se, der er problemet, kan du fravælge den og få alle de andre er installeret en på en gang, du forlod vide, som ikke har installeret, og du kan komme og fortælle os det KB-nummeret for det, sammen med det operativsystem og IE version og bundkort du er på, og så kan vi se op, hvad problemet er.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 23 December 2008, 20:34
Medlem Gruppen

Bare et vildt gæt, men måske du kunne gå ind i fejlsikret tilstand / VGA-tilstand inden man Systemgendannelse og rulle tilbage skærmdriveren.

Jeg havde et lignende problem w 'Windows Update og rullende tilbage føreren løst det.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp! Denne computer henter ikke opdateringer F.eks Gennemsnitlig, Computer Opdateringer Intet! edkes General Software Chat 1 23 april 2009 14:03
Cant installere Windows Live Messenger nye og nu cant selv installere gamle Mohi212 E-mail, VoIP og IM Discussion 3 26 januar 2009 06:55
Når min pc gør den automatiske opdateringer, er det altid ... broonie Office Suites & Applications 1 21. nov 2008 14:39
Cant installere Windows opdateringer! craiig Windows-operativsystemer 28 22 oktober 2008 07:33
Opdateringer austringer Digital Imaging & Printere 8 28 april 2008 07:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.