vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Ei voi asentaa päivitykset

Reply

Thread Tools
Old 19 joulukuu 2008, 10:19
Jäsen

Default Ei voi asentaa päivitykset

Tämä on harmittaa minua viime päivinä. Lähtien ongelmia Internet Explorer alkoi Olen yrittänyt asentaa päivitykset Microsoftin sivustosta. Mutta joka kerta kun he asennettu ja minun tietokone käynnistyy uudelleen se ei käynnisty oikein. Kaikki I get on musta ruutu. Olen pakko lepuuttaa minun tietokone jolloin se ei järjestelmän palauttaminen. Haluan saada nämä päivitykset on asennettu niin olen todella tarvitsevat apua.
Old 23 joulukuu 2008, 15:44
Rahoittajien ryhmän

On kuulostaa yhtä vahvistetaan aiheuttaa sinulle ongelmia. Voitko valitset vain yhden asettaa kerrallaan asentaa (kohdassa "Mukautettu asennus") ja saada jokaisen tehdä? Sitten näet mikä on ongelma, voit poistaa sen ja saada kaikki muut asennetaan yksi kerrallaan, olet vasemmalle tunteminen ei ole asennettu ja voit palata ja kertoa KB numero on yhdessä , mitä käyttöjärjestelmää ja IE: n versio, ja emolevy sinulla on, ja voimme katsoa, mitä ongelmia on.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 23 joulukuu 2008, 20:34
Jäsen

Vain villi arvaus, mutta ehkä voisit mennä vikasietotilassa / VGA-tilassa, ennen kuin teet järjestelmän palauttaminen ja roll back näytönohjaimen.

Minulla oli samanlainen ongelma w "Windows-päivityksen ja purkaa kuljettaja ratkaista se.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.