mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Kan niet installeren van updates

Reply

Thread Tools
Old 19 december 2008, 10:19
Lid Fractie

Dit is vervelend is voor mij de laatste paar dagen. Sinds de problemen met Internet Explorer begon ik heb geprobeerd om de updates te installeren vanaf de Microsoft-site. Maar elke keer dat ze mijn computer geïnstalleerd en de computer opnieuw opgestart start niet correct. Al krijg ik een zwart scherm. Ik ben gedwongen om mijn computer opnieuw op te starten en op dat moment heeft zij een systeem te herstellen. Ik wil graag deze updates geïnstalleerd, zodat ik echt wat hulp nodig hebben.
Old 23 december 2008, 15:44
Donor Groep

Is het klinkt als een van de correcties is waardoor u een probleem. Kunt u alleen maar een vast te stellen op een tijd om te installeren (onder "custom install") en krijg iedere gedaan? Dan zie je wat het probleem is, kunt u de selectie ongedaan te maken en krijgen alle een andere worden geïnstalleerd op een moment, ben je links weten die niet is geïnstalleerd en kan je terug komen en vertel ons het KB-nummer voor het, samen met welk besturingssysteem en welke IE-versie en het moederbord waar je bent, en dan kunnen we opzoeken wat het probleem is.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 23 december 2008, 20:34
Lid Fractie

Gewoon een wilde gok, maar misschien heb je kon gaan in de veilige modus / VGA-modus voordat u het systeem te herstellen en terugschroeven van de video-driver.

Ik had Windows een soortgelijk probleem w 'te werken en het terugschroeven van de bestuurder opgelost.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.