![]() |
|
| |||
| |||
| Dit is vervelend is voor mij de laatste paar dagen. Sinds de problemen met Internet Explorer begon ik heb geprobeerd om de updates te installeren vanaf de Microsoft-site. Maar elke keer dat ze mijn computer geïnstalleerd en de computer opnieuw opgestart start niet correct. Al krijg ik een zwart scherm. Ik ben gedwongen om mijn computer opnieuw op te starten en op dat moment heeft zij een systeem te herstellen. Ik wil graag deze updates geïnstalleerd, zodat ik echt wat hulp nodig hebben. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het klinkt als een van de correcties is waardoor u een probleem. Kunt u alleen maar een vast te stellen op een tijd om te installeren (onder "custom install") en krijg iedere gedaan? Dan zie je wat het probleem is, kunt u de selectie ongedaan te maken en krijgen alle een andere worden geïnstalleerd op een moment, ben je links weten die niet is geïnstalleerd en kan je terug komen en vertel ons het KB-nummer voor het, samen met welk besturingssysteem en welke IE-versie en het moederbord waar je bent, en dan kunnen we opzoeken wat het probleem is.
| |||
| |||
| Gewoon een wilde gok, maar misschien heb je kon gaan in de veilige modus / VGA-modus voordat u het systeem te herstellen en terugschroeven van de video-driver. Ik had Windows een soortgelijk probleem w 'te werken en het terugschroeven van de bestuurder opgelost. |