mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan ikke installere oppdateringer

Reply

Thread Tools
Old 19nde Dec 2008, 10:19
Medlem Group

Default Kan ikke installere oppdateringer

Dette har vært sjenerende for meg de siste dagene. Helt siden problemer med Internet Explorer gang jeg har prøvd å installere oppdateringer fra Microsofts nettsted. Men hver gang de er installert og datamaskinen starter på nytt den starter ikke opp riktig. Alt jeg ser er en svart skjerm. Jeg er nødt til å starte datamaskinen på hvilket tidspunkt det ikke et system restaurere. Jeg ønsker å få disse oppdateringene installeres slik at jeg virkelig trenger litt hjelp her.
Old 23 Dec 2008, 15:44
Donor Group

Er det høres ut som en av de løser forårsaker du et problem. Du kan velge bare én fikse gangen å installere (under "custom install") og få hver gjort? Da vil du se som er problemet, kan du oppheve det og få alle de andre installerte en om gangen, er du igjen vite hvor det ikke har installert og du kan komme tilbake og fortelle oss KB nummeret for den, sammen med hva som operativsystem og IE versjon og hovedkort du er på, og så kan vi slå opp hva problemer er.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 23 Dec 2008, 20:34
Medlem Group

Bare en vill gjetning, men kanskje du kunne gå inn i sikkermodus / VGA-modus før du gjør systemet restaurere og rulle tilbake skjermdriveren.

Jeg hadde et lignende problem w 'Windows update og rulle tilbake driveren løste det.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! Min datamaskin laster ikke ned noen oppdateringer Eg Gj.sn., Computer oppdateringer Ingenting! edkes General Software Chat 1 23 april 2009 14:03
Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle Mohi212 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 3 26 januar 2009 06:55
Når PC-en gjør det automatiske oppdateringer, den alltid ... broonie Office Suites & Applications 1 21 nov 2008 14:39
Skrånende installere windows oppdateringer! craiig Windows-operativsystemer 28 22 oktober 2008 07:33
Oppdateringer austringer Digital Imaging & Skrivere 8 28 april 2008 07:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.