![]() |
|
| |||
| |||
| Dette har vært sjenerende for meg de siste dagene. Helt siden problemer med Internet Explorer gang jeg har prøvd å installere oppdateringer fra Microsofts nettsted. Men hver gang de er installert og datamaskinen starter på nytt den starter ikke opp riktig. Alt jeg ser er en svart skjerm. Jeg er nødt til å starte datamaskinen på hvilket tidspunkt det ikke et system restaurere. Jeg ønsker å få disse oppdateringene installeres slik at jeg virkelig trenger litt hjelp her. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det høres ut som en av de løser forårsaker du et problem. Du kan velge bare én fikse gangen å installere (under "custom install") og få hver gjort? Da vil du se som er problemet, kan du oppheve det og få alle de andre installerte en om gangen, er du igjen vite hvor det ikke har installert og du kan komme tilbake og fortelle oss KB nummeret for den, sammen med hva som operativsystem og IE versjon og hovedkort du er på, og så kan vi slå opp hva problemer er.
| |||
| |||
| Bare en vill gjetning, men kanskje du kunne gå inn i sikkermodus / VGA-modus før du gjør systemet restaurere og rulle tilbake skjermdriveren. Jeg hadde et lignende problem w 'Windows update og rulle tilbake driveren løste det. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp! Min datamaskin laster ikke ned noen oppdateringer Eg Gj.sn., Computer oppdateringer Ingenting! | edkes | General Software Chat | 1 | 23 april 2009 14:03 |
| Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle | Mohi212 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Når PC-en gjør det automatiske oppdateringer, den alltid ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21 nov 2008 14:39 |
| Skrånende installere windows oppdateringer! | craiig | Windows-operativsystemer | 28 | 22 oktober 2008 07:33 |
| Oppdateringer | austringer | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 28 april 2008 07:23 |
| Thread Tools | |
| |