mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kan ikke installere Windows 2000 eller Windows ME

Reply

Thread Tools
Old 20 februar 2008, 14:49
Donor-Gruppen

Default Kan ikke installere Windows 2000 eller Windows ME

Højre - her går, og jeg håber, det giver mening!

Havde en bærbar runnung Windows 2000 (skal forkorte at vinde 2k fra nu af). Anyway, det har fået en virus, som ikke ville gå, så jeg besluttede at gøre et format og re-installation, som jeg har gjort før, og jeg er meget computer læsevante (bygget min egen pc). En af mine venner har en OS kaldet "Micro XP", der er en reel strippet ud version af XP Pro, så jeg tænkte yeah I'll give det en gå imidlertid ikke støtte mit trådløse kort drivere. OK, jeg siger, Pyt så jeg gå ud og få min Windows Me-cd-rom, men kunne ikke insall det indefra mikro XP, fordi det stadig er en version af Windows XP, og du kan ikke nedgradere.

En anden ven derefter sagde "ikke gider med mig er det crap", som jeg allerede vidste, men ikke tror, at jeg havde en alternatvive. Han meget venligt sendt mig en Windows 2k CD (som det var en ex-arbejde laptop jeg ikke var i besiddelse af en win 2k CD), så han sendte mig sagde cd.

At skære en længere historie kort, jeg lavede 4 Windows 2000 startprocessen diske (disk 1 gennem disk 4) bruger et værktøj på win 2k cd. Genstart computeren med diskette i "dårlige disk I / O erstatte floppy" eller noget i den retning. Så jeg hentede en win 98 startdiskette fil og stak den på en diskette. Jeg starte computeren med floppy type R: \ I386 \ Winnt.exe og det støvler de win 2k setup. Men før det begynder opsætningen den siger "Setup caannot fuldstændig, fordi den ikke kan finde et sted at lægge swap. Tryk ENTER for at afslutte" eller noget meget meget tæt på det.

Så jeg prøvet ME CD igen på off chance (nu havde jeg 98 boot CD), men det siger noget om en MS-DOS-diskette.

Så fyr computer mennesker.

a) Hvad er det swap

b) hvad kan jeg gøre

Cheers Guys' n 'Gas meget værdsat.

Tom

Mit system: #

Processor (s):
Intel Q6600
Bundkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (r):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integreret 8 Channel
Harddisk (e):
320 GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Trådløst
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 20 februar 2008, 14:54
Donor-Gruppen

im temmelig sikker swap er harddisk plads, der er afsat til at fungere som ekstra ram, det er brugt i Linux, men jeg har ikke set t i Windows før

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 20 februar 2008, 14:56
Donor-Gruppen

Det er, hvad jeg troede, som når du opretter Ubuntu du har oprettet en partition som en swap. Ikke havde det problem, når der installeres Micro XP eller XP Pro på maskinen selv (grund ikke bor hos XP Pro er fordi jeg allerede har aktiveret den, således at den kun har 30 dage anvendelse)
Old 20. februar 2008, 15:00
Donor-Gruppen

mange mennesker tror swap er outdates herunder Microsoft, im benytter 50 procent af min 5 gig swap fordi im køre en virtuel maskine
Old 20. februar 2008, 15:02
Donor-Gruppen

Jeg kan stadig ikke se, hvorfor dens få sine knæbukser i en twist. Det er kun en lille harddisk @ 11GB men det er rigeligt.
Old 20 februar 2008, 15:05
Donor-Gruppen

Hvad bruger du computeren til?
hvis blot for at skrive og internet ECT du kan altid installere linux, det virker undtagelsesvist på gamle maskiner i forhold til Windows
(og im ikke siger dette på grund af mit nye fundet kærlighed, det er sandt: P)
Old 20. februar 2008, 15:07
Donor-Gruppen

Dette har også været forsøgt. Prøvet både Xubuntu og Ubuntu og hverken arbejde på det.

Xubuntu vil indlæse en orange baggrund til skrivebordet, og derefter vil gå ned.

Ubuntu vil bare ikke belastning.
Old 20 februar 2008, 15:11
Donor-Gruppen

post dit system specs, xubuntu er mindre krævende, men det trænger til en 500MHz processor og ca 256meg RAM at køre glat, prøv fjerkoste linux eller damn små undlade at im sikker på, at vi kan finde en, der vil arbejde, også hvis du vil prøve det download og brænde boot og Nuke iso dette vil udslette harddisken fuldstændigt og prøv en frisk installation
Old 20 februar 2008, 15:14
Donor-Gruppen

Systemet har en 600MHZ processor og 256MB RAM.

Jeg ville virkelig gerne Windows men ikke Linux, da det er mine brødre laptop, og han er a) ikke bruges til Linux og b) har masser af vinduer kun programmer, og jeg ved, jeg kunne installere VIN (gjort det før), men det er bare mere besværet (jeg kender ironi!)
Old 20 februar 2008, 15:15
Donor-Gruppen

ah, og prøv boot og Nuke og en frisk installation

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Installer Windows XP SP2 på 50 computere med Windows deployering server rocket7 Windows-operativsystemer 1 30. maj 2009 13:56
I Need Windows 2000 Pro + XP Pro! triathleterob Windows-operativsystemer 14 4. maj 2009 13:22
Windows 2000 Pro Password Paddy101 Laptops, Mobiles & PDA'er 3 7 oktober 2007 00:23
Windows 2000 pro fabrikat nøglen ændre Omer Windows-operativsystemer 1 2 oktober 2007 05:32
Windows 2000 prof. Omer Windows-operativsystemer 1 27 juli 2007 16:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.