vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Ei voi asentaa Windows 2000 tai Windows ME

Reply

Thread Tools
Old 20 helmikuu 2008, 14:49
Rahoittajien ryhmän

Default Ei voi asentaa Windows 2000 tai Windows ME

Oikeassa - tässä menee ja toivon, että se on järkevää!

Oli kannettava tietokone runnung ikkunat 2000 (on lyhentää voittaa 2k nyt). Joka tapauksessa, se pääsi virus, joka ei mene, joten päätin tehdä muodossa ja uudelleen asentaa, jotka olen tehnyt ennen ja olen erittäin tietokone lukutaito (rakennettu oma PC). Eräs ystäväni on OS kutsutaan "Micro XP" joka on todellinen stripattu ulos version XP Pro joten ajattelin joo I'll antaa sille mennä kuitenkin se ei ole minun langattoman kortin ajurit. OK sanon, ei sen ole niin lähden ja saan Windows Me: n CD-levyltä, mutta ei voinut insall sen sisällä mikro XP, koska se on edelleen Windows XP: n versio, ja et voi väheksyä.

Toinen ystävä sitten sanoi, että "älä välitä minulle se on paska", jonka olen jo tiennyt, mutta ei usko, että minun oli alternatvive. Hän hyvin ystävällisesti lähetti minulle ikkunat 2k CD (kuten se oli ex-työtä kannettavalla en ollut hallussaan win 2k CD), joten hän lähetti minulle sanoi CD.

Leikata enää tarinan lyhyesti, olen luonut 4 ikkunat 2000 käynnistyslevykkeiltä (levy 1 kautta levyn 4) käyttäen työkalun voitto 2k cd. Uudelleenkäynnistä tietokone levykkeen in "bad disk I / O korvata floppy" tai jotain tähän suuntaan. Joten, olen ladannut voittaa 98 käynnistyslevyä tiedosto ja juuttunut se levykkeelle. I boot tietokoneen levyke tyyppi R: \ I386 \ Winnt.exe ja saappaat voitto 2k asetukset. Kuitenkin ennen kuin se alkaa asennusohjelmassa sanoo "Setup caannot täydellinen, koska se ei löydä paikkaa laittaa sivutustilaa. Paina ENTER-painiketta poistuaksesi" tai jotain hyvin, hyvin lähellä sitä.

Joten olen yrittänyt ME CD jälleen pois mahdollisuus (nyt minulla oli 98 boot CD), mutta se sanoi jotain MS-DOS-levylle.

Joten stipendiaatin tietokone ihmisiä.

a) Mikä on tämän swap

b) mitä voin tehdä

Cheers Guys' n 'Gas suuressa arvossa.

Tom

My System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Emolevy:
MSI P6N SLI V2
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Äänikortti:
Integroitu 8 Channel
Kiintolevy (t):
320GB Samsung S-ATA 7200Rpm
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750 W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Langattomat
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 20 helmikuu 2008, 14:54
Rahoittajien ryhmän

im melko varma swap on kiintolevy tilaa varattu toimimaan extra ram, sitä käytetään linux mutta en ole nähnyt t ikkunat ennen

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 20 helmikuu 2008, 14:56
Rahoittajien ryhmän

Niin ajattelin silloin, kun perustetaan Ubuntu olet perustanut osioon, jossa sivutustilaa. Ei ollut ongelma, kun asennat Micro XP: n tai XP Pro joka on koneessa, vaikka (syy ei majoittuminen XP Pro on, sillä minulla on jo aktivoitu niin se on vain 30 päivää käyttö)
Old 20 helmikuu 2008, 15:00
Rahoittajien ryhmän

monet ihmiset ajattelevat swap on outdates kuten Microsoft, im käyttäen 50 prosenttia minun 5 keikka swap koska im käynnissä virtuaalikoneen
Old 20 helmikuu 2008, 15:02
Rahoittajien ryhmän

En voi vieläkään ymmärtää, miksi sen saamaan sen alushousut on kierre. Se on vain pieni kovalevy @ 11GB mutta se on paljon.
Old 20 helmikuu 2008, 15:05
Rahoittajien ryhmän

mitä käytät tietokonetta?
jos sen vain kirjoittamalla ja internet ect voit aina asentaa linux, se toimii poikkeuksellisesti vanhojen koneiden verrattuna ikkunat
(ja im ei sano tätä siksi, että olen uusi löytyi rakkautta, se on totta: P)
Old 20 helmikuu 2008, 15:07
Rahoittajien ryhmän

Tämä on myös yrittänyt. Yritti sekä Xubuntu ja Ubuntu eikä työtä.

Xubuntu ladataan oranssi tausta työpöydän sitten kaatua.

Ubuntu vain ei kuormaa.
Old 20 helmikuu 2008, 15:11
Rahoittajien ryhmän

lähettää järjestelmän tiedot, Xubuntu on vähemmän vaativa, mutta se tarvitsee 500 MHz prosessori ja noin 256meg RAM ajaa sujuvaa, kokeile sulka linux tai hemmetin pieni ole, että im varma, että voimme löytää joka toimii myös, jos haluat kokeilla sitä ladata ja polttaa käynnistyksen ja ydinase iso tämä pyyhi kovalevyn kokonaan ja yritä uudelleen asentaa
Old 20 helmikuu 2008, 15:14
Rahoittajien ryhmän

Järjestelmä on noin 600MHZ suoritin ja 256 Mt RAM-muistia.

Haluaisin todella Windows joskaan ei Linux, koska se veljieni kannettava tietokone ja hän on a) ei käytetä linux ja b) on kuormien vain Windows-ohjelmia, ja tiedän, voisin asentaa VIINIALAN (tehnyt sitä ennen), mutta se on vain enemmän hässäkkä (Tiedän, että ironia!)
Old 20 helmikuu 2008, 15:15
Rahoittajien ryhmän

ah, hyvin kokeiltava boot ja ydinvoima ja uutta asentaa

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Asenna Windows XP SP2: n 50 tietokoneita Windows käyttöönottostrategioita palvelin rocket7 Windows-käyttöjärjestelmät 1 30. toukokuuta 2009 13:56
I Need Windows 2000 Pro + XP Pro! triathleterob Windows-käyttöjärjestelmät 14 4. toukokuuta 2009 13:22
Windows 2000 Pro Salasana Paddy101 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 7. Lokakuu 2007 00:23
Windows 2000 Pro Product Key muutos Omer Windows-käyttöjärjestelmät 1 2nd Lokakuu 2007 05:32
Windows 2000 prof Omer Windows-käyttöjärjestelmät 1 27. Jul 2007 16:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.