![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Recht - hier gaat en ik hoop dat het zinvol is!
Had een laptop runnung Windows 2000 (wordt abbreviate winnen 2k vanaf nu). Hoe dan ook, hij kreeg een virus dat niet zou gaan en dus besloot ik om een formaat en opnieuw installeren die ik heb gedaan en ik ben zeer computer kunnen omgaan (ingebouwde mijn eigen pc). Een vriend van mij heeft een OS genaamd "Micro XP", dat is echt een gestripte versie van de XP Pro, dus ik dacht ja ik geef het een gaan echter niet mijn draadloze kaart chauffeurs. OK ik zegt, nevermind dus ik ga mijn windows ME cd-rom, maar konden niet insall zij van binnen uit micro XP, want het is nog een versie van Windows XP, en je kan niet downgraden. Een andere vriend vervolgens zei: "niet storen met mij is het onzin", die ik al wist, maar niet denkt dat ik had een alternatvive. Hij zeer vriendelijk stuurde me een windows 2k cd (zoals het was een ex-werk laptop was ik niet in het bezit zijn van een win 2k CD) dus hij heeft me gezegd cd. Om een langer verhaal kort, Ik heb 4 Windows 2000 opstartdiskettes (disk 1 tot en met schijf 4) het gebruik van een hulpmiddel op het winnen 2k cd. Herstart de computer met de diskette in de "slechte disk I / O vervangen floppy" of iets in die richting. Dus, ik gedownload van een win 98 opstartdiskette bestand en stak het op een floppy. Ik start de computer met de diskette type R: \ i386 \ Winnt.exe en laarzen de win 2k setup. Echter, voordat hij begint de setup het zegt "Setup caannot voltooien, omdat het niet kunt vinden, een plek om swap. Druk op ENTER om af te sluiten" of iets heel erg dicht bij. Dus, ik probeerde de ME-cd opnieuw op de off kans (nu had ik de 98 opstart-cd), maar het zegt iets over een MS-DOS schijf. Dus collega computer mensen. a) wat is dit swap b) wat kan ik doen Cheers Guys' n 'Gas veel gewaardeerd. Tom Mijn Systeem: #
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
im pretty sure swap harddisk ruimte gereserveerd om te handelen als extra ram, en het wordt gebruikt in Linux, maar ik heb niet gezien, niet in windows vóór
|
|||
|
|||
|
Dat is wat ik dacht dat als wanneer je een Ubuntu u een partitie als een swap. Niet over het probleem bij het installeren Micro XP of XP Pro op de machine al (reden blijf niet met XP Pro is want ik heb al geactiveerd, zodat het slechts 30 dagen gebruik)
|
|
|
|||
|
|||
|
Veel mensen denken swap is outdates inclusief microsoft, im gebruik van 50 procent van mijn 5 gig swap omdat im draaien van een virtuele machine
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom zijn om haar slipje in een twist. Het is slechts een kleine harde schijf @ 11GB, maar dat is genoeg.
|
|
|
|||
|
|||
|
wat moet u de computer?
indien het alleen voor het typen en internet etc. kunt u altijd het installeren van Linux, werkt uitzonderlijk op oude machines ten opzichte van ramen (en im niet zeg dit omdat mijn nieuwe liefde gevonden, het is waar: P) |
|
|
|||
|
|||
|
Dit is ook geprobeerd. Geprobeerd beide Xubuntu en Ubuntu en niet op werken.
Xubuntu laadt een oranje achtergrond voor het bureaublad, dan zal crashen. Ubuntu gewoon niet geladen. |
|
|
|||
|
|||
|
post je systeem specs, xubuntu is minder veeleisend, maar het heeft een 500MHz processor en over 256meg ram loopt soepel, probeer veren Damn Small Linux, of bij gebreke daarvan im zeker vinden we een dat zal werken, ook als je wilt proberen te downloaden en branden van de boot en nuke iso dit veeg de harde schijf volledig en proberen een nieuwe installatie
|
|
|
|||
|
|||
|
Systeem heeft een 600MHz processor en 256MB RAM.
Ik wil graag Windows maar niet voor Linux als het is mijn broers laptop en hij is a) niet gebruikt worden voor Linux, en b) heeft last van alleen Windows-programma's, en ik weet dat ik kan installeren WIJN (gedaan vóór), maar het is gewoon meer moeite (ik weet dat de ironie!) |
|
|
|||
|
|||
|
ah, goed proberen boot en nuke en een nieuwe installeren
|